2. Hotelbeoordelingen Denemarken

#79 van de 127 hotels in Kopenhagen

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Een fijne tijd gehad.
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Hoewel het douchen er heerlijk was, vonden we de douchedeur iets te kort, als je onder de douche stond spetterde het water eigenlijk nog net langs de deur waardoor de wc en de vloer nog nat werden. Het kussen op bed was heel klein en ook heel zacht, dat waren wij niet echt gewend. Het viel soms dan ook niet mee om lekker in slaap te kunnen komen.

Er hing een hele lekkere en gemoedelijke sfeer. We werden er heel goed ontvangen en geholpen. De kamer was precies goed voor ons. Elke ochtend kon je je eigen ontbijt pakken, er stond van alles klaar op de tafel. Genoeg om voor iedereen wat te kiezen. De treingeluiden waar van tevoren al voor gewaarschuwd was vielen ook reuze mee. Het geluid leek meer op een beginnende rollende onweersdonder dan echte treingeluiden, ze waren er echter wel heel vaak maar dat was niet storend.

• Beoordeeld op: 8 april 2024

Prima hotel
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Erg warm in het hotel. Je ligt in het centrum dus veel geluiden vooral als je kamer aan de kant van het station ligt.

Locatie Ontbijt Inrichting lobby en restaurant

• Beoordeeld op: 3 april 2024

• Eenpersoonskamer

Locatie bij cph hoofd Station en Flixbus halte! centrum en Horeca vlakbij!😃👍 Comfortabele kamers! Friendly staff!*****

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

Was super leuk, vintage hotel Mr ideal
    • Eenpersoonskamer

Prima locatie, allen hoor je wel elke keer geluid van de spoor

Mooie locatie naast Kopenhagen centraal station n Tivoli. Opzicht locatie was prima

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

Je waant je terug in de tijd met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Beetje gehorig maar met oordopjes prima te doen

Centrale ligging, zeer goed ontbijt en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

• Eenpersoonskamer

Je voel op 1e verdieping de trillingen van de treinen daaronder, maar kon prima slapen

Top locatie, naast centraal station. Oude charmante gebouw, leuk lounge en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Fijn verblijf met vriendelijk personeel. Heerlijk vers ontbijt.
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Kamer waren prima maar wel erg basic

Centraal gelegen en geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 29 december 2023

Het hotel is een aanrader.
    • Standaard Kamer - Rookvrij

De badkamer was tamelijk basic, maar dat had waarschijnlijk te maken met het feit dat het hotel zijn geschiedenis van eerste hotel voor treinbestuurders respecteert.

Locatie was absoluut prima, vlak bij het centraal station. Ontbijt was héél goed. Lounge en ontbijtzaal waren zeer stemmig gemaakt, vooral met de feestdagen in het vooruitzicht. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Iconisch
    • Eenpersoonskamer

Dat het hotel geen restaurant heeft.

Gekozen omwille van de ligging bij het station, bij aankomst pas vastgesteld dat ik in een iconisch hotel terechtkwam. Gerestaureerd (o.a. oude liften), gezellig, authentiek.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

Prima
    • Eenpersoonskamer

Niets. Maar ik zou blij zijn geweest zo Astoria een restaurant zou hebben, met een kleine kaart van klassiekers.

Ik zocht een hotel dicht bij het station en kwam daardoor toevallig in dit iconisch gebouw terecht, niet te duur en met een prima, inbegrepen, ontbijt. Mooi dat de originele elementen (radiators, bad, liften, de deurkasten e.a.) behouden blijven.

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Prima locatie als uitvalsbasis voor Kopenhagen
    • Standaard Kamer - Rookvrij

We hadden wel wat geluidsoverlast. Hoewel we niet aan de spoorzijde van het hotel sliepen, hoorden we het autoverkeer wel goed. Waaronder opvallend veel hulpdiensten met sirenes...

Prima locatie, vlakbij het station. Hierdoor goed bereikbaar, in minder van een half uur vanaf het vliegveld. Het centrum van Kopenhagen ligt op loopafstand. De kamers zijn degelijk, niet bijzonder. Maar Kopenhagen is zo leuk dat je alleen maar om te slapen op de kamer bent.

• Beoordeeld op: 11 november 2023

Fijne locatie, mindere badkamer
    • Eenpersoonskamer

De badkamer was krap en niet zo schoon. Er leek schimmel bij de voegen te zitten. De douche was lek en na het douchen lag er veel water in de gehele badkamer.

Het hotel, gelegen direct naast het centraal station, had een fijne locatie voor mij omdat ik op doorreis was. De metro was gemakkelijk te bereiken, en via de metro kom je overal gemakkelijk. Het ontbijt was goed en behoorlijk uitgebreid. Het personeel was super vriendelijk en meedenkend.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2023

Geschikt voor doorreizende treinreizigers
    • Standaard Kamer - Rookvrij

De kamer is wat klein en krap, zonder extra faciliteiten zoals een waterkoker of minibar, maar vooral ook vrij gedateerd.

Locatie op het station is erg fijn voor treinreizigers die laat aankomen of vroeg verder moeten. Ontbijt was heel goed. Enkele leuke details van de tijd dat het nog gebruikt werd voor treinpersoneel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Uitstekende keuze om aan lagere prijs en met ontbijt kopenhagen te bezoeken
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Kamers mochten iets properder. Kamer is minder aantrekkelijk en verwelkomend.

Heel goed gelegen, vlakbij het centrum van Kopenhagen en het centraal station. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt lekker en ruime keuze. Kamers zoals verwacht naar het thema van het hotel.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

• Standaard Kamer - Rookvrij

Vanaf de buitenkant ziet het er wat vreemd uit, maar eenmaal binnen komt dit goed. Het ziet er wel allemaal wat verouderd uit op de kamers.

Als je met de trein vertrekt is dit een goede locatie. Hotel zit direct naast het station

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Centraal gelegen hotel, wel wat gehorig met zeer vriendelijk personeel en centraal gelegen.
    • Eenpersoonskamer

Bij aankomst wordt er verteld dat je moet vragen om je kamer schoon te maken en handdoeken kun je ruilen bij de receptie.Voor een verblijf van 5 nachten vond ik dit wel vervelend 1 maal gevraagd om mijn kamer schoon te maken en de handdoeken te vervangen maar dit werd niet gedaan De receptioniste heeft toen mijn handddoeken vervangen Zeker omdat er op veel plekken tapijt ligt mag dit wel regelmatig schoongemaakt worden elke ochtend vanaf 6 uur starten de treinen en ok de gemeentereiniging was goed te horen in de straat Het hotels is dus redelijk gehorig

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid Locatie naast het centraal station vlak bij de binnenstad

• Beoordeeld op: 2 september 2023

Goed hotel met handige ligging
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Herrie op de kamer door treinstation

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2023

• Standaard Kamer - Rookvrij

Naast een drukke baan die je zeer goed hoort. Gelukkig had ik oorstopjes bij of ik zou niet goed hebben geslapen.

Goede ligging vlakbij het station, ruime keuze bij het ontbijtbuffet, gezellig ingerichte zitruimte met gratis water, koffie, thee en fruit, vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Standaard Kamer - Rookvrij

Het ontbijt was heel uitgebreid en van uitstekende kwaliteit

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Relaxed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Leuk hotel met veel oude elementen verwerkt. Het personeel was erg vriendelijk. Leuk detail was dat je bij aankomst een voucher voor een biertje of glas wijn kreeg (te besteden aan de hotelbar uiteraard). Gezien de prijzen in Kopenhagen is dat een mooi aanbod. Het ontbijt was gewoon goed. In eerste oogopslag lijkt het buffet klein, maar alles is heel erg goed op de tafels uitgestald waardoor er veel meer keuze is dan je denkt. Kamers zijn wel klein, maar het verblijf is dan ook niet erop gericht om de hele dag in de kamer te hangen. De spoorlijn onder het hotel stoorde ons niet. We hebben prima geslapen.

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Geweldig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was wat smal

De lounge en het ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

Goed hotel voor citytrip.
    • Standaard Kamer - Rookvrij

Geluid van de treinen, schoonmaak kamer gebeurt alleen op verzoek en pas dag later.

Prima locatie, vriendelijk personeel, gezellige lounge met gratis koffie/thee.

• Beoordeeld op: 9 juli 2023

• Eenpersoonskamer

Je hoort de treinen rijden. Basic inrichting in art déco stijl. Tof.

Locatie. Vlak bij station. Mooie receptie met bloemen, kaarsen. Hartelijke ontvangst. Fantastisch uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Een tegenvaller.
    • Standaard Kamer - Rookvrij

De kamer was supereenvoudig, geen airco, geen koelkast, we kwamen erg laat aan door allerlei treinstoringen en toen bleek de nachtportier onze kamer abusievelijk eerst aan iemand anders gegeven te hebben. Die mensen werden de kamer uitgezet, geen fris idee dus. En ook niet prettig voor die mensen. We kregen als goedmakertje een fles wijn aangeboden. Onze kamer lag aan de voorzijde van het hotel, het lawaai van de treinen en auto's was de hele nacht oorverdovend.

Het ontbijt was prima