2. Hotelanmeldelser for Danmark
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Nordjylland
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Aalborg
Danmark Aalborg Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• "Smagfuldt indrettet lejlighed med god plads til 4-6 personer. Meget centralt og roligt beliggende i byen."

• Great house in beautiful surroundings Endnu ingen anmeldelser

"Et dejligt et-plans hus med egen have og god plads. Huset har de ting, der er beskrevet. Alt fungerede fint. Huset er beliggende i et pænt kvarter og flotte omgivelser. Vores familie på fem personer var på besøg i bare éen overnatning, hvor dette hus var et fremragende alternativ til to hotelværelser - og ikke mindst set ift. prisen. Vi købte gode pizzaer (kun få hundrede meter væk) den aften, hvor vi ankom. Næste morgen købte vi morgenmad i et nærliggende supermarked og spiste det "hjemme" i huset. Der var masser af plads i huset til os fem. Der er en fremragende "flyde-sofa", og det var gode senge. Louise var dygtig og hurtig til at kommunikere. Alt i alt kan jeg absolut kun anbefale Louises hus - og ikke udelukkende til en hurtig overnatning, når man er på farten."

• Centralt værelse i Aalborg C Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk overnatning på det mest centrale sted med skønne områder og gode restauranter lige uden for døren. Og så er Andreas den skønneste vært. Hurtig og god kommunikation, behagelig stemning og hjælpsom. Som at besøge en gammel ven."

De 30 bedste ferieboliger i Aalborg

baseret på 3.443 anmeldelser af ferieboliger på Booking.com