2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Slesvig-Holsten
  4. Hotelanmeldelser for Timmendorfer Strand
Tyskland Timmendorfer Strand Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Waldstrandnest mit Weitblick Point fra anmeldelser: 8

"området og pæn ren lejlighed"

• PLAZA Premium Timmendorfer Strand Point fra anmeldelser: 8,1

"Vi fik velkomstdrink da vi ankom, og fik udleveret morgenkåbe og håndklæder til spa. Vores værelse var virkelig lækkert og vi havde en smuk udsigt til skoven - det var roligt og idyllisk. Vi var så heldige at kunne bruge den udendørs pool pga lækkert vejr og det var skønt. Den indendørs pool og sauna var også lækker. Morgenmaden var over al forventning. Vi gik også tur ned i byen som var mega hyggelig med masser af liv og omgivelserne ved stranden var så smukt. De bedste anbefalinger herfra."

• Hotel Royal Point fra anmeldelser: 8,5

"Perferkt beliggenheden lige ud til gågaden i byen og tæt på stranden, venlige og hjælpsomme personale både damen i receptionen og personalet ved morgenbuffet, skønt stort værelse med balkon, med fint badeværelse med badekar men fortrækker brusekabine, var uheldig med privat parkering da alt var optaget da vi ankom, så der var et stykke vej til en anden parkering, men vi vil komme tilbage til dette dejlige hotel."

• Strandgrün Golf- & Spa Resort Point fra anmeldelser: 8

"Super god service og gode restauranter"

• Strandhotel Luv Point fra anmeldelser: 8,6

"Morgenmad var meget god. Stor assortiment af forskellige af maden. Meget høflig og hjælpsom personale."

• Hotel Villa Gropius Point fra anmeldelser: 7,9

"Meget fin morgenmads buffet. Dejligt, stort, roligt værelse ."

• PLAZA Premium Timmendorfer Strand Point fra anmeldelser: 8,1

"Alt var så fantastisk... kæmpe opvarmet pool. Dejligt stort værelse En virkelig lækker morgenmad. Syntes generelt ikke at morgenmaden i Tyskland er noget at skrive om men på dette fantastiske hotel var det UG meget imponerende over hele oplevelsen og kommer bestemt igen"

• Hotel Holsteiner Hof GmbH Point fra anmeldelser: 8

"God placering, venligt personale, god service"

• Romantik Hotel Fuchsbau Point fra anmeldelser: 8,9

"Rent og pænt"

• Maritim Seehotel Timmendorfer Strand Point fra anmeldelser: 7,5

"Beliggenhed er god og meget hundevenligt"

De 30 bedste hoteller i Timmendorfer Strand