2. Opinions d'hotels de Alemanya
  3. Opinions d'hotels de Baden-Württemberg
  4. Opinions d'hotels de Schönwald
Alemanya Schönwald Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "El tracte de l'amfitriona ha estat exquisit"

• Schwarzwaldblick Puntuació: 8,7

"Situació."

• "Tot. L'amabilitat dels propietaris, la situació del apartament, la bellesa de la zona, la facilitat per desplaçar-se amb transport públic, la comoditat, lo propera que està la parada de bus, les vistes des de'l balcó..."

• Ribeiro Ninho de Cuco Puntuació: 9,1

"Ben equipat, disposes d'una cafetera llesta per fer-la anar i una gran smart TV amb bona connexió. Molt bona atenció un diumenge a la tarda, ens van resoldre un problema amb l'accés al Wi-Fi ràpidament. Tot un detall les xocolatines de benvinguda!"

• Boutique Hotel Dorer Puntuació: 8,6

"Està en un lloc tranquil. Hotel tipic de muntanya Alemana - Tirolesa. Està en una zona vacacional d’hivern. Al setembre no hi havia gent."

• "Molt bona ubicació i apartament còmode"

• Appartment Leo Puntuació: 8,7

"L'apartament ha complert les nostres expectatives per poder fer-lo servir de base per visitar diferents indrets de la selva negra. Molt ben equipat. La propietària va ser molt amable al moment de l'entrega de les claus i ens va facilitar força informació sobre llocs on anar (gràcies per les indicacions del parc de Schonach on vam passar una tarda molt agradable). Te una petita terrassa que no vam poder gaudir ja que poc o molt va ploure tots el dies i estava força moll."

• "Apartament preciós en un lloc idíl·lic. No hi falta de res, hi ha tot el necessari i més i tot. L'apartament es gran, té lloc on aparcar i està molt ben equipat i molt net. Als nens els hi va encantar el rellotge de cuco."

• Inselklause Puntuació: 8,4

"Acollidor"

• "La atenció per part del personal, les vistes , el apartament tenia de tot lo necessari i més ."

Els 30 millors hotels de Schönwald