2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner Sachsen
  4. Hotellrecensioner Leipzig
Tyskland Leipzig Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• LOGINN Hotel Leipzig Gästbetyg: 8,1

”Hotellet känns som ett affärshotell, och är beläget väldigt nära motorvägen i typ ett industriområde. Där finns parkering i anslutning till hotellet, dock smala p-rutor. Hotellet var fräscht, men personalen var katastrof, inte alls serviceminded. Detta är inget hotell som vi kommer att väljs igen.”

• Hotel Adler Leipzig Gästbetyg: 5,3

”Frukosten var rätt okey”

• Motel One Leipzig-Post Gästbetyg: 8,6

”Perfekt läge eftersom jag jobbade på operan. Jag kunde stanna med sen utcheckning för ett rimligt pris.”

• LE Hotel by WMM Hotels Gästbetyg: 7,9

”Smidigt och enkelt. Nära motorväg som var perfekt för oss iom att vi skulle åka vidare.”

• Travel24 Hotel Leipzig City Gästbetyg: 8,3

”Ett fräscht hotell i väldigt bra läge, nära till centralstationen och till centrum. Frukosten var bra med olika saker att välja på. Hotellrummet var rent och snyggt, även om det var lite för trångt för vår smak. Kul lösning med glasväggar till duschen, bra om man är väl bekant med den man delar rum med.”

• Hotel Adagio Gästbetyg: 7,8

”Mycket bra”

• H4 Hotel Leipzig Gästbetyg: 8,7

”Rent och fint och stora rum med bra service. En toppen restaurang som serverade god mat på kvällen . Jättegod frukost. Lugnt område med närhet till motorvägen. Gratis parkering direkt utanför. Med andra ord Topnoch ställe”

• Motel One Leipzig-Post Gästbetyg: 8,6

”Läget och ett bekvämt rum.”

• Hotel Markgraf Leipzig Gästbetyg: 8,1

”Bra område,nära till restauranger.”

De 30 bästa hotellen i Leipzig