2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner Baden-Württemberg
  4. Hotellrecensioner Kehl am Rhein
Tyskland Kehl am Rhein Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Calamus Gästbetyg: 8,7

”Snabb och sen incheckning fungerade utmärkt. Tyst rum, välstädat och funktionellt.”

• Europa Kehl Hotel Gästbetyg: 7,7

”Mycket trevlig personal i receptionen och bistron. Bra frukost och skön säng. Närheten till tågstationen då vi anlände med tåg.”

• Rosengarten Gästbetyg: 7,8

”Tidigare recensioner om dålig städning, dåliga sängar och annat dåligt kom på skam, allt var rent, helt och prydligt. Sängen var jätteskön, frukosten som en frukost hemma. Nära till spårvagnen till Strasbourg”

• Hotel Hirsch Gästbetyg: 8,4

”Bra frukost och trevlig atmosfär. Vänligt mottagande av personalen, framförallt på kvällen var helt suveränt. God mat i restaurangen och servitören är mycket trevlig.”

• Europa Kehl Hotel Gästbetyg: 7,7

”Vi bodde där 4 nätter då det var över 30 grader dagtid. Vi hade ett Deluxe Room högst upp med utmärkt luftkonditionering. Frukosten riklig med trevlig personal. Bar med inne- och uteplatser med bra priser. Ca 100 meter bort låg en asiatisk restaurang - Hato - med toppenmat, bl.a. sushi av högsta kvalitet. Något längre bort en McDonalds. Spårvagnen till Strasbourg hade hållplats tvärs över gatan. Lidl mindre än 50 meter bort. Boendet var mycket prisvärt och överträffade våra förväntningar.”

• Hofreit am Bierkeller Gästbetyg: 6,5

”Trevlig personal”

• Hotel Hirsch Gästbetyg: 8,4

”Läget ganska närheten av motorvägen var bra för vår resa till Frankrike.”

De 15 bästa hotellen i Kehl am Rhein