3. Hotelbeoordelingen: Hessen
  4. Hotelbeoordelingen Frankfurt am Main
Duitsland Frankfurt am Main Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hampton By Hilton Frankfurt Airport Beoordelingsscore: 8,3

“Nieuw, netjes en schoon. Modern ingericht”

• Sophien Hotel Beoordelingsscore: 6,6

“Fijne moderne kamer en scherpe prijs”

• “Ontbijt was redelijk”

• Hotel Schopenhauer Hof Beoordelingsscore: 8,5

“We hebben genoten van het lekkere ontbijt. Kamer was netjes en comfortabel. De ondergrondse parking is handig (20€ per dag)”

• a&o Frankfurt Galluswarte Beoordelingsscore: 6,5

“Het was heel rustig tijdens het onbijt”

• Ruby Louise Hotel Frankfurt Beoordelingsscore: 8,3

“Erg aardige bediening, enorm fijne douche en rustig slapen op de 7e etage. Hotel ligt super om te shoppen en heeft een fijn dakterras.”

• Ruby Louise Hotel Frankfurt Beoordelingsscore: 8,3

“De kamer die we geboekt hadden week af van de foto die op booking.com staat. Dit werd door het personeel snel opgelost. Het personeel is uiterst vriendelijk en gaan zeer ver in hun service.”

• IntercityHotel Frankfurt Airport Beoordelingsscore: 7,7

“Inchecken ging snel, ook al kwamen we laat aan. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze kamer gewezen. Het was fijn dat we hier allemaal een eigen bed hadden en deze lagen ook heerlijk. We hebben geen gebruik gemaakt van de aanwezige faciliteiten, dus daar kan ik dan ook niets over zeggen.”

• “Mooi hotel van binnen en super vriendelijk en meewerkend personeel. Fijn ontvangen. De kamers zijn netjes en schoon, zoals je van een hotel mag verwachten. Parkeren onder het Hotel kost wel 19 euro per nacht maar in deze buurt kun je de auto moeilijk op straat parkeren.”

• Hotel Isha Beoordelingsscore: 8,3

“Het was voor ons een ideale locatie voor doorreis en het restaurant aan de overkant van het hotel van dezelfde eigenaar, was erg goed.”

De 30 beste hotels in Frankfurt am Main