2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Nordrhein-Westfalen
  4. Hotelanmeldelser for Dortmund
Tyskland Dortmund Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Home Hotel Point fra anmeldelser: 7,1

"Super smukt indrettet. Specielt anretningen af morgenbuffet var helt perfekt"

• Leonardo Hotel Dortmund Point fra anmeldelser: 8,6

"Dejligt værelse og skønt badeværelse. Dejlig morgenmad."

• Dorint An den Westfalenhallen Dortmund Point fra anmeldelser: 8,2

"Vi spiste ikke morgenmad"

• G & L Hotel Dortmund Point fra anmeldelser: 7,1

"Her var der mere end fuld valuta for pengene. Fint stort og rent værelse med spabad. Super placering til en overnatning og tilmed i et stille kvarter. Hotellet ligger centralt i forhold til motorvej."

• Steigenberger Dortmund Point fra anmeldelser: 7,9

"Rigtig god beliggenhed i forhold til Westfalenhalle (hundeudstilling). God lydisolering på værelset, som havde en fin størrelse."

• ibis Hotel Dortmund City Point fra anmeldelser: 8,2

"God beliggenhed for Messe Dortmund Mange grønne områder i nærheden Ikke lydt om natten Fin morgenbuffet Let parkering i kælderen Elevator"

• Parkhotel Wittekindshof Point fra anmeldelser: 8,5

"Beliggenhed"

• Steigenberger Dortmund Point fra anmeldelser: 7,9

"Rigtig god morgenmad. Store værelser. Tæt på italiensk restaurant. Man kan spise udenfor."

• Apartment Central 85I 55 qm Wi-Fi free Point fra anmeldelser: 8

"-Apartment ligger i gåafstand til byens centrum, og mange handle/spisestededer -Det var nogenlunde ok at finde parkeringsplads -Der er ikke langt fra Apartment til andre seværdigheder -At der var smart tv i boligen til selvunderholdning om aftenen -Opvaskemaskine -Køkken ok udstyret til brug for egen madlavning, hvilket vi præferer, da man kan købe mange lækre ting til at lave egne retter -God udsigt fra Apartment"

• NP Hotel Königshof Point fra anmeldelser: 8,3

"Der opstod en lille brand i hotellets kælder og personalet var meget hurtige og rolige under hele processen meget profesionelle vi følte os i gode hænder så tak for det"

De 30 bedste hoteller i Dortmund