2. Hotelbeoordelingen China
  3. Hotelbeoordelingen: Hunan
  4. Hotelbeoordelingen Zhangjiajie
China Zhangjiajie Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Whispering Mountains Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De ligging is perfect, 10 min wandelen naar de West-ingang van het nationale park. Maar de eigenaars zijn zelfs zo vriendelijk dat ze je afzetten met de auto! De kamers met mountain view & een terras zijn echt even mooi als op de foto’s! Het eten is bovendien zeer lekker en al het personeel is zo vriendelijk! Je wordt ook elke dag geholpen met een route doorheen het park.”

• Zhangjiajie Metropolo Hotel Beoordelingsscore: 8,6

“Heel schoon ! Mooi ontbijt locatie ! Ze help je graag 👍”

• Mount View Cottage Beoordelingsscore: 8,9

“Schone kamer”

• No.5 Valley Lodge Beoordelingsscore: 9,3

“Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Verder is de ligging van de Lodge heel goed (dicht bij de park ingang waar je gratis naartoe gebracht wordt en de mogelijkheid om via het hotel naar andere delen van het park te gaan).”

• Whispering Mountains Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De eigenaar is zo aardig/vriendelijk en spreekt goed engels. Hij helpt je met de routes voor het park, met duidelijk aanwijzingen op je routekaart”

• “Het vriendelijke personeel en de locatie midden in het nationaal park tussen de theevelden. De sunset view van de accommodatie zelf”

• Zhangjiajie Tingyutang Little Yard Beoordelingsscore: 8,6

“Het personeel is echt perfect. Komen je gratis ophalen van het vliegveld ( ook heel laat). Hadden van te voren kaartjes voor ons geregeld voor Tianmen. Echt ideaal. Met een taxi bestellen lopen ze met je mee en je kan betalen met Alipay. Dit is echt heel erg fijn.”

• “- Accomodatie in het park, hierdoor vermijd je de drukte en wachtrijen! - personeel spreekt goed engels en heel vriendelijk - geven goed advies over het parkbezoek. - prachtige zonsondergang op 10 minuten lopen. We stayed for 2 nights but i would recommend 3 nights actually as we would have liked a bit more time in the park.”

• Heaven's Gate Home Stay Beoordelingsscore: 9,5

“Het was erg schoon”

• Zhangjiajie Highlights Guesthouse Beoordelingsscore: 9,6

“De eigenaar is super aardig. Hij hielp ons bij alles wat we maar vroegen. Daarnaast ook een heerlijke thee proeverij gehad van hem. Kamers zijn perfect en je bent zo met de Didi in het park.”

De 30 beste hotels in Zhangjiajie