2. Hotelbeoordelingen China
  4. Hotelbeoordelingen Guilin
China Guilin Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie Grote kamer”

• Secret Courtyard Resort Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“de kamer was heel net. Beperkt maar lekker Westers ontbijt. Hulpvaardige uitbater”

• Riverside Inn Guilin Central Beoordelingsscore: 9

“Het hotel is op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. De eigenaar spreekt Engels en is zeer behulpzaam bij het plannen van je activiteiten of het regelen van vervoer. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Ontbijt wordt ter plekke naar je wens bereid. Wij hadden hier een heerlijk verblijf.”

• “Ruime kamers, met zithoekje met zicht op het meer en de brug. Aardig personeel, die alles perfect hadden geregeld voor onze late aankomst. Bijzondere elementen in de openbare ruimtes van het hotel. Ontbijt ook met Europese etenswaren.”

• Guilin Zizhou Panorama Resort Beoordelingsscore: 8,7

“De ligging is fantastisch: in een tropisch park, rustig en groen, net aan de andere kant van de rivier dan waar het centrum is. Vervoer in het park is geregeld.”

• “Wat een prachtig hotel, fijne kamer en prachtige ontbijtzaal. Onwijs lief personeel wat goed Engels sprak! Echt een aanrader”

• Travel light inn Guilin Beoordelingsscore: 9

“Prijs kwaliteit verhouding is goed, locatie is fijn en de gastvrouw spreekt goed engels”

• Secret Courtyard Resort Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Super attente gastheer die stond te springen om ons overal bij te helpen! Locatie was ontzettend rustig in een pittoresk dorpje. Ideaal als uitvalsbasis voor een zalige looptoer, fietstocht en het verkennen van de regio!”

• Travel light inn Guilin Beoordelingsscore: 9

“De locatie was erg fijn. Dichtbij veel bezienswaardigheden. Daarnaast vind ik het fijn om te wandelen en bevindt het hostel zich in een levendige buurt. De medewerkers zijn erg vriendelijk en spreken goed Engels. Geven je veel tips en denken goed met je mee.”

• Guilin Village Creek Inn Beoordelingsscore: 9,1

“Locatie was moeilijk te vinden, misschien een groot bord neerzetten aan de weg. Hotel ligt in een rustige, super mooie omgeving tussen de bergen in een klein dorpje aan een meer. Je fietst zo de prachtige fietspaden op en met 19 minuten taxi ben je zo in Guilin centrum. De medewerkers waren super gastvrij en wilden met alles helpen. Een van hen heeft zelfs nog bij late aankomst wat eten voor ons kunnen maken.”

De 10 beste hotels in Guilin