2. Hotelbeoordelingen Brazilië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Rio de Janeiro (staat)
  4. Beoordelingen B&B en herberg Abraão
Brazilië Abraão Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Heel leuk verblijf op een super mooie locatie. Het appartement is gelegen midden in de jungle, en op loopafstand van het stadje. Voor ons een perfecte ligging. De eigenaren waren super aardig en helpend. Ze waren altijd goed bereikbaar. Wij hebben genoten!”

• Pousada Caiçara Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel dat echt zijn best doet om het je naar de zin te maken. Locatie is rustig met toch van alles in de directe omgeving. Grenst direct aan het strand.”

• Pousada Naturalia Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel , schone kamers , heel lekker ontbijt , gezellige pousada , Receptie personeel is goed Engelstalig ; wij werden goed geholpen bij al onze vragen”

• Pousada Caiçara Beoordelingsscore: 9,2

“Het ontbijt, geweldige mensen en locatie aan het strand.”

• Pousada Cachoeira Beoordelingsscore: 9

“Relaxte sfeer, heel aardig personeel en goede hygiëne!”

• Atelier Sylvio cavalheiro Beoordelingsscore: 8,5

“Locatie was redelijk en de gezamelijke ruimte was mooi. De kunst die er hing was erg mooi.”

• Aquario Pousada Hostel - Night Club Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie”

• Pousada Mata Nativa Beoordelingsscore: 8,8

“Enkele minuten lopen van het levendige centrum van Abraão ligt deze mooie accommodatie. Er staan meerdere chalets in een prachtige tuin. Wij hadden echter 2 kleine kamers geboekt. Die waren inderdaad klein, maar schoon en prima bedden en douche. Een heerlijk vers ontbijt in de ochtend. Een mooi zwembad. Vriendelijk personeel.”

• Alfa Mar Pousada Beoordelingsscore: 7,9

“Goede locatie. Gewelig ontbijt. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Als je een vraag had deden ze alles om je te helpen!”

De 28 beste B&B's en herbergen in Abraão

gebaseerd op 32.932 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com