2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Fujairah
  4. Hotelbeoordelingen Fujairah
Verenigde Arabische Emiraten Fujairah Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Nour Arjaan by Rotana-Fujairah Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie was centraal. Prima te bereiken met de auto. Goed ontbijt. Diner in buffet vorm was heel divers. Vriendelijk personeel”

• “Elke kamer een eigen badkamer.”

• Ibis Fujairah Beoordelingsscore: 7,4

“De ingehouden bedrag komt niet overeen met het bedrag wat afgesproken was met Booking”

• Ibis Fujairah Beoordelingsscore: 7,4

“Wij waren hier 4 dagen en wij hadden een tweepersoons kamer met twee éénpersoons bedden. Dit is het beste ibis hotel waar ik ooit ben geweest. Personeel is zeer behulpzaam, ook ontbijt en diner zijn uitgebreid. Het ibis deelt de faciliteiten met het novotel, zoals zwembad, gym en restaurant.”

• Nour Arjaan by Rotana-Fujairah Beoordelingsscore: 8,3

“De kamer, het personeel (dikke 10) tegenover het winkelcentrum, vlakbij luchthaven en de sporthal.”

• Nour Arjaan by Rotana-Fujairah Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi hotel en centraal gelegen. Zwembad op de 20e verdieping waardoor je een mooi uitzicht hebt over de stad. Grote kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Hotel biedt eveneens een restaurant met een prima kaart met lekkere gerechten. We zijn het meest onder de indruk van de gastgerichtheid van het personeel. Ze proberen er alles aan te doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ze hebben ons uit de brand geholpen omdat onze, vooraf gereserveerde, taxi niet kwam opdagen. De medewerkers van de receptie hebben zich heel erg ingespannen om ons gezelschap (6 personen met koffers) van een grote taxi te voorzien, zodat wij toch nog op tijd op het vliegveld aankwamen.”

• Platinum Coast Hotel Apartments Beoordelingsscore: 8,5

“Ruime studio, goede matras en het zwembad op het dak.”

• TIME Moonstone Hotel Apartments Beoordelingsscore: 8,5

“Super mooi en groot appartement. Onverbeterlijk in deze prijsklasse.”

• Platinum Coast Hotel Apartments Beoordelingsscore: 8,5

“De kamer prima de keuken goed de pannen in de keuken slecht de wasmachine had maar 1 programma die nog werkte namelijk 2 uur programma 30c. De badkamer douche matig is altijd natte vloer .”

• Dibba Mountain Park Resort Beoordelingsscore: 8,7

“Alles mooi nieuw en schoon”

De 25 beste hotels in Fujairah