2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Californië
  4. Hotelbeoordelingen Ventura
Verenigde Staten Ventura Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• White Caps Motel Beoordelingsscore: 9

“Goede prijs om te overmaken in Ventura. Verder was alles schoon en netjes! Dichtbij het centrum. Je kan met de auto maar ook 20 minuten lopen door een leuke buurt. Ook parkeren was ideaal, direct voor je appartement/kamer!”

• Motel 6-Ventura, CA - Beach Beoordelingsscore: 6,2

“Location”

• Crystal Lodge Motel Beoordelingsscore: 8,1

“We konden eerder inchecken en kregen een gratis upgrade van onze kamer, nogmaals dank. Heerlijke bedden, prima douche en complete keuken. Tegenover een prima Thais reastaurantje.”

• Travelers Beach Inn Beoordelingsscore: 4,8

“Ontvangst oudere vrouw was vriendelijk voor me en zette me gelukkig dichtbij”

• Crystal Lodge Motel Beoordelingsscore: 8,1

“De geur van binnenkomst vd kamer. Het rook zo heerlijk schoon 🥰”

“locatie”

• Viking Motel-Ventura Beoordelingsscore: 7,1

“Prima douche”

• White Caps Motel Beoordelingsscore: 9

“Precies wat je van een motel verwacht, maar dan wel alles goed in orde. Kamer was netjes en schoon en de locatie was fijn.”

• Clocktower Inn Ventura Beoordelingsscore: 7,5

“Wat een heerlijk plek is dit! Een beetje in Spaanse stijl is het een geweldige locatie om een paar dagen van het strand gevoel te genieten. Met vijf minuten sta je op het strand en kan je de surfers, pelikanen en dolfijnen bewonderen. Het ontbijt is goed en op de gezellige binnenplaats van het het hotel. Het personeel is enorm behulpzaam en we kregen zelfs een weegschaal te leen om onze koffers te wegen voor vertrek terug naar Nederland. De kamer was heel gezellig met een heerlijk bed en douche en fantastisch uitzicht. De winkelstraat is op loopafstand met hele leuke winkels en kfijne restaurants. Dikke aanrader!”

• The Pierpont Inn Beoordelingsscore: 7,2

“De sfeer en laagbouw”