2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Kreta Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Oreia Gästbetyg: 8

”Fina rymliga rum. Bra läge. Jättetrevlig personal i receptionen.”

• ”Vi fick en mycket trevlig bemötande av Konstantinos trots att vi kom till boendet sent på kvällen. Mycket välstädad och fräsch rum/lägenhet med alla bekvämligheter och lugnt läge nära till centrum av Platanias. Boendet är omgiven av en vacker trädgård och Konstantinos gjorde allt i sin makt att hjälpa oss med tips och information om närområdet.”

• ”Superfin lägenhet, perfekt med ett litet kök. Modernt badrum, allt var rent och fräscht. Läget mitt emot busstationen gjorde det väldigt enkelt att ta sig till olika delar av Kreta. Old town är bara några minuters gång bort och stranden Nea Chora ca tio minuter bort. Personalen var väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor. Massor av god mat i närheten. Rekommenderar Red Jane Bakery och Thraka gyrosställe båda är 10/10!”

• Aurora apartments Gästbetyg: 10

”Fantastiskt ställe. Stora rymliga och mycket bekväma lägenheter.. Lyxigt var det. Polen var härlig och vacker. Mycket trevlig personal. Det kunde inte varit bättre. Rekommenderas verkligen.”

• Bellevue Suites Gästbetyg: 10

”Hotellet är rent och snyggt - jättefina lägenheter. Hotellet ligger i ett perfekt område (nära till centrum och stranden) och hotellägarinnan är alltid så hjälpsam och vänlig. Vi känner oss som hemma på Bellevue.”

• ”Den som är lätt störd av trafik bör välja något annat hotell, för mig som inte är det är läget perfekt. Plus att personalen är vänliga och hjälpsamma.”

• ”Personal trevlig, läge ok.”

• Anniko Gästbetyg: 10

”Litet, enkelt hotell med bra läge. Stor balkong med sköna stolar. Ägarinnan gör allt för att man ska trivas. Andra gången jag bodde där och jag kommer tillbaka.”

• Villa Niki Gästbetyg: 9

”Läget läget läget! Helst på 3e våningen. Magisk utsikt. Härlig balkong. Trevligt värdskap av Andreas o hans fru. Vänliga omtänksamma. Rekommenderar verkligen detta boende”

• Veranda Rossa Suites Gästbetyg: 9

”Frukosten var verkligen en överraskning. Värdinnan bjöd olika frukostar varje dag och passade upp på oss med olika rätter, kaffe, mm. mycket god frukost i trevlig frukostmiljö. Kvarteret där vi bodde i gamla stan var lugn och fin. Nära till allt. Nyrenoverade lägenheter, mycket snyggt. Dessutom en liten pool som var ett extra plus för den som hade svårt att gå långpromenad till stranden.”