2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner GRE
Kreta Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Froso's Home Gästbetyg: 10

”Det allra mesta.”

• Blue Horizon Gästbetyg: 9

”Närheten till hav och city”

• Corinna Mare Gästbetyg: 7

”Det bästa var läget vid havet (med möjlighet till dopp med badskor), poolen, frukosten och servicen. Mycket bra! Friska sköna vindar med havet precis vid pool o restaurang.”

• Ariadni Palace Gästbetyg: 8

”Stort, bra planerat och fin utsikt. Mitt i Koutouloufari och nära till allt. Mysig baksida mot bergen med kvällssol.”

• Zorbas Rooms Gästbetyg: 10

”Genuint”

• Summer Dream Gästbetyg: 10

”Så fint och välstädat. Senaste tekniken för att släcka och tända olika partier i rummet. Jätte fräscht poolområde. Kan verkligen rekommendera!!”

• Oreia Gästbetyg: 9

”Lugnt läge i anslutning till klapperstensstrand. Fin utsikt från vår balkong. Härligt att vaggas till ro av vågornas brus. Personalen var mycket vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Fick fina tips om utflykter och traditionella grekiska restauranger.”

• Elounda Sea Suites Gästbetyg: 9

”Stort och rymligt, väldigt nygjort och fräscht. Trevligt möblerat. Väldigt lugnt och tyst.”

• Indigo Mare Gästbetyg: 9

”Fantastskt läge, trevlig och tillmötesgåendd personal, riklig frukost med mycket att välja på. Vi hade bokar rum med havsutsikt, en tvårummare med härlig havsutsikt från en stor balkong på tredje våningen.”

• ”Allt! Underbart bästa avslappning i hela mitt liv”

De 30 bästa semesterboendena i Kreta

baserat på 432 275 recensioner för semesterboenden på Booking.com