2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Noord-Holland
  4. Hotelbeoordelingen Haarlem
Nederland Haarlem Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel De Zoete Inval Haarlemmerliede Beoordelingsscore: 8,4

“locatie. In verband met een congres zocht ik een overnachtingsplek net buiten het centrum van Haarlem om zodoende uitgerust bij het congres te starten.Prima overnachtingspleik”

• Boutiquehotel Staats Beoordelingsscore: 8,9

“De kamer was heel prettig, gezellig en mooi ingericht.”

• Brasss Hotel Suites Beoordelingsscore: 8,8

“Ik kreeg een upgrade naar een prachtige kamer met een heerlijk bad en een mooi uitzicht”

• Hotel De Zoete Inval Haarlemmerliede Beoordelingsscore: 8,4

“Prima schone kamer. Absoluut geen last van de dichtbij liggende snelweg. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant was voortreffelijk met vriendelijke bediening.”

• Anegang Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“We stonden op tijd en konden pas vanaf 8.30 uur ontbijten. Dat moest eerst nog klaargemaakt worden. Dus we hebben in 10 minuten ontbeten. Dat was jammer”

• Ambassador City Centre Hotel Beoordelingsscore: 7,7

“Relatieve rust midden in de stad.”

• Amadeus Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie en ontbijt.”

• Hotel De Zoete Inval Haarlemmerliede Beoordelingsscore: 8,4

“Mooie schone kamer, veel parkeergelegenheid voor de deur! En het ontbijt was super lekker!”

• Boutiquehotel Staats Beoordelingsscore: 8,9

“Het personeel was zeer vriendelijk, altijd bereid om op vragen te antwoorden. Het ontbijt was uitstekend en iemand bakte zelfs persoonlijk een bijkomende omelet of pannekoek voor je.”

• Amadeus Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie zeer centraal, hotelkamer keurig, bedden sliepen goed en ontbijt was zeer naar tevredenheid.”

De 10 beste hotels in Haarlem