3. Hotelbeoordelingen: Rethymno

7,5

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Geweldige plek!
    • Villa met Uitzicht op Zee 1

Als ik iets zou moeten noemen is het de weg naar het appartement toe. En er is erg veel wind. Daar kan niemand wat aan doen natuurlijk en is best lekker als het erg warm is, maar wij werden een keer wakker met het ligbed in het zwembad zo hard waaide het.

Het uitzicht is geweldig! Heerlijk om elke morgen zo wakker te worden. Natuurlijk was het zwembad ook top, onze kinderen hebben daar zo van genoten. Het appartement zelf is ook prima. Mooi ingericht. Keuken en badkamer beginnen wel iets verouderd te raken. De dames van de schoonmaak en de jongen voor het zwembad zijn lief en bekwaam. Zo fijn dat ze elke dag langs komen. De weg naar de appartementen toe is wel heftig. Geheel onverhard en met erg stijle stukken. Zeker als je in het donker aankomt best even spannend… Het dorpje Plakias is best prima. Er is voldoende aanbod van restaurants en beachclubs. Niet heel erg toeristisch, daarvoor moet je echt naar Rethymnon. Erg leuk om een keer naar toe te gaan.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

Fijne accommodatie, van alle gemakken voorzien, jammer dat de airconditioning het niet deed
    • Villa met Uitzicht op Zee 2

airconditioning deed het van de 5 dagen, 3 dagen . en de weg er naar toe was onverhard, en spannend om er te komen.

buiten verblijf, zwembad, uitzicht

• Beoordeeld op: 15 juni 2022

Rustig gelegen luxe villa met privé zwembad, prima uitval basis voor stranden en dorpjes in de buurt.
    • Villa met Uitzicht op Zee 1

Kan mee niks bedenken.

Rustig gelegen luxe huis met privé zwembad met uitzicht op Plakias en zee.