3. Hotelbeoordelingen: Heraklio

ΓΩΝΙΕΣ, Goníai, 70005, Griekenland

#3 van de 3 hotels in Goníai

• Beoordeeld op: 9 februari 2024

• Appartement met 2 slaapkamers

Alleen wat niet duidelijk was met de boeking dat deze gedeeld moest worden met een andere kamer die er naast ons was. Ook vind ik het jammer dat er niet staat dat er geen ontbijt mogelijkheid is en ook geen restaurant wat wel in de beschrijving staat. Maar doordat ik gebeld had wist ik dit en konden we onze spullen meenemen.

Popi is een ontzettende hartelijke meid die je welkom heet. De kamer en badkamer met de douchecabine waren heerlijk. De ligging in het straatje was rustig en we keken op de bergen uit. De woonkamer en keuken waren ruim en heel goed uitgerust en nieuw.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

De beste gastvrouw op het Griekse platteland met ongelooflijke kookkunsten.
    • Appartement met uitzicht op het meer

Voor ons was er zo goed als niets wat we anders hadden gewild. Enige minpuntje was dat er geen airco was in één van de kamers wat in de zomer wel warm maakt om te slapen.

Popi is een geboren gastvrouw die ons telkens weer verraste met haar ongelooflijke gastvrijheid en geweldige kookkunsten. We voelden ons echt super in dit rustige dorpje van waaruit we mooie wandelingen konden maken. Mooie natuur met kloven waarin we ons konden uitleven, wijn- en olijfgaarden, ...