2. anmeldelser av hoteller i Hellas

9,4

• WiFi (gratis)

10,0

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 2

• Vurdert: 27. august 2023

«Kjempefint og hyggelig opphold på Kallistefan.»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng og bassengutsikt
    • Bodde 7 netter
    • Innsendt fra mobil

Fint lite hotell, hyggelig personale som var behjelpelig dersom man hadde noen spørmsål. Fint lite basseng, var skygge med mye av bassenget når vi var hær i slutten av August. Det var derfor ikke så mange med basenget, noe som gjorde det fredlig. Vi koste oss med å ha bassenget for oss selv. Fin liten frokost, som varierte hver dag. De tilbydde også servering av både litt mat og drikke på hotellet, feks toast, sandwich, pannekaker eller pizza, og diverse drikke. Hotellrommene var veldig fine og ren. Stranda er nært, men man kan ikke leie solsenger hær, men ligger en strandcafe ca 10 minutter gange fra hotellet som har både solsenger og særvering. Er en del vind med stranda på Kissamos, men det var bare behagelig siden det hjemper litt mot varmen. Hyggelig område som ligger litt utenfor byen, derfor var det ikke så mange turister i området. Det var flere resturanter, og en fin liten gågate med ordentlige suvenirbutikker som tilbydde lokale håndlagde produkter, kun noen minutter unna hotellet. Hadde det veldig fint i Kissamos og på Kallistefan. Vi hadde leiebil, noe som også gjorde at vi kunne utforske de andre områdene. Vil anbefale alle og dra hit dersom man ønsker en roligere ferie som ikke er fullstappet av turister.

Gjennomførte opphold i august 2023

Viser 1 – 2