2. Hotelanmeldelser for Grækenland

• Anmeldt: 25. april 2024

1,0
    Meget dårligt
    • Villa med 1 soveværelse og fælles pool

Vil gerne advarer mod dette hotel og deres ubehøvlede medarbejdere. Vi ankommer sent en tirsdag aften hvor der har været en ørkenstorm den pågældende aften hvilket vi måske tænker er derfor at de 8 pools der er ligner noget der er løgn. Må man vel formode at de bliver gjort rent dagen efter dette var ikke tilfældet. Badekaret på badeværelset var møg beskidt. Vi kontakter booking som ringer til hotellet og da vi kommer hjem sent på torsdagen er de igang med hvad der ligner at rengøre pools (dette har nok ikke sket hvis vi ikke havde kontaktet booking). Vi prøver at ringe til hotellet men røret bliver lagt på. Vi bliver kontaktet af en medarbejder (efter at have ringet til booking igen) der siger at alt er rent og i orden nu. Jeg påpeger at poolen stadigvæk er beskidt og der i de grille der er opsat stadigvæk ligger pilleæsker, plastik og andet skrald hun siger flabet i telefonen de er blevet gjort rene hvilket jeg lige havde stået og kigget ind i grillen den ikke var. I øvrigt ligger hotellet langt væk fra alt de skriver på deres beskrivelse at der ligger noget der skulle hedde ble lounge som i øvrigt er helt lukket hvor man skulle kunne få morgenmad, ydermere at der ligger en restaurant i nærheden som så også var helt lukket. Vi ønskede at tjekke ud og få refusion for de sidste 12 dage hvilket hotellet heller ikke ville imødekomme.

Overnattede: maj 2024

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: