3. Hotelbeoordelingen: Thessalië
  4. Hotelbeoordelingen Volos
Griekenland Volos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Magnes Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“top hotel. fijne ruime kamer. heel erg genoten van het zwembad! heel lekker ontbijt en super vriendelijk personeel. de locatie is 15 min wandelen van het centrum, prima dus. een aanrader!”

• Hotel Karagianni Beoordelingsscore: 8,9

“Gastvrijheid en vriendelijkheid vanaf het eerste moment. We kregen upgrate en omdat we vroeg moesten vertrekken voor de ferry konden we geen ontbijt nuttigen. De gastheer wou zelfs kost hiervan terugbetalen.”

• Hotel Admitos Beoordelingsscore: 7,9

“Ligging uitstekend Prima inchecken”

• Hotel Kalloni Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt was lekker. Ondanks dat het rustig was, was dit toch ruim opgezet. Personeel was vriendelijk. Hotelkamer was een prima ruimte met een fijn balkon.”

• “Dicht in het centrum”

• Volos Palace Beoordelingsscore: 8,5

“Ligging, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. De bedden waren heel comfortabel! Kortom….een aanrader!”

• Volos Park Apartments Beoordelingsscore: 9,7

“Het was een prachtig nieuw appartement met zoveel luxe en ruimte. Ook was het heel schoon en hadden we ruim voldoende handdoeken. Het centrum was lopend goed te bereiken. We hebben ontzettend lekker gegeten bij It's Greek to me. Dit is echt een aanrader, we zijn er 3x geweest.”

• Volos Palace Beoordelingsscore: 8,5

“Goeie liging met prive parking ondergrond continetal ontbijt 300 meter van de pier en winkelstraten dikke 10 🔝🔝🔝”

• “Lekker in het centrum. Prima vanaf het station te looen”

• Volos Palace Beoordelingsscore: 8,5

“Strategisch goede ligging met zicht op zee. Volwaardige 4 sterren hotel.”

De 30 beste hotels in Volos