3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Vamos
Griekenland Vamos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Kalimera Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“De ligging is geweldig!”

• MERÁKI VILLA & APARTMENTS Beoordelingsscore: 9,4

“De ligging, de rust,het uitzicht was uitstekend.”

• Fabrica Beoordelingsscore: 8,7

“Mooi pand, gerestaureerd in authentieke stijl, fijn balkon, goede bedden. Heerlijk rustig. Vriendelijke eigenaar. Vamos is een mooi dorp, we hebben genoten”

• MERÁKI VILLA & APARTMENTS Beoordelingsscore: 9,4

“Uitzicht vanaf het balkon. De mooie tuin. De rust rondom Meraki. De gastvrijheid.”

• Fabrica Beoordelingsscore: 8,7

“Centrale ligging, schitterende authentieke lokatie (voormalige olijfolieproduktie) Zeer goede communicatie met host (mail). Echt een ervaring om in een dergelijk gerestaureerd pand te wonen en dit te mogen beleven.”

• γαληνη Beoordelingsscore: 8,7

“De eigenaar kwam ons halen op een afgesproken plek”

• “Heel leuke, gezellige en verzorgde locatie. Manolis, de gastheer, is zeer vriendelijk, antwoordt snel, behulpzaam, staat altijd klaar om te helpen en geeft zeer veel suggesties met veel kennis van de streek. Het huisje is mooi gedecoreerd, heeft alle nodige faciliteiten met een zeer mooi groen aangelegde tuin. Vamos is een rustig stadje vlakbij veel bezienswaardigheden en dus ideaal voor uitstapjes. Zeker een aanrader.”

• Zafeiria's Suite Beoordelingsscore: 10

“Op het balkon heb je een overweldigend uitzicht op de vallei en de zee. Het huis biedt alle comfort. Zafeiria is een goede gastvrouw die aan alles heeft gedacht om het verblijf tot een succes te laten zijn. Locatie is goed vertrekpunt voor wandelingen. Aanrader!”

• Elianthos Villas Beoordelingsscore: 9

“Voor mij was dit de eerste kennismaking met Kreta en ik was aangenaam verrast door de vriendelijkheid, de behulpzaamheid en de gastvrijheid van de lokale bevolking. Onze gastheer en zijn familie bekommerden zich om ons als waren wij echt deel van het gezin. Zelfs waren wij uitgenodigd om een super lekkere maaltijd te nuttigen samen met de rest van het gezin, inclusief de kleine kindjes. Onze gastheer bleek een echte kok te zijn en de lokale producten die zij zelf kweekten waren overheerlijk ! Gezelligheid was troef, wat een onvergetelijke vakantie !”

• Xatheri Villas Beoordelingsscore: 9,7

“Zeer mooi verzorgd. Zeer goede ontvangst met mooi verwelkomingspakket. De eigenares was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Mooie tuin en aangename terrassen. Dicht bij het dorp.”

De 10 beste hotels in Vamos

gebaseerd op 552 hotel reviews op Booking.com