2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Chania
  4. Hotelanmeldelser for Sougia
Grækenland Sougia Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Zorbas Point fra anmeldelser: 7,6

"Det havde den skønneste udsigt og værelset var stort og lækkert."

• Pension Irene Point fra anmeldelser: 8,8

"God beliggenhed, venligt personale, god seng og rent og fint."

• Idomeneas Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"Meget venligt og imødekommende personale. De er både opsøgende og interesseret i dig, uden at virke for pågående. Vi glemte noget da vi rejste, og de sørgede for at vi fik det bragt til det nye sted! Taknemlighed! Værelset var smukt indrettet og meget moderne. Fin udsigt med vandkig. God afstand til byens centrum og strand, og samtidig i roligt kvarter."

• Arhondiko Point fra anmeldelser: 9,5

"Eleni og Kirkos er fremragende værter. Imødekommende, omsorgsfulde, omhyggelige."

• Idomeneas Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"dejlig lejlighed i udkanten af byen, som er meget meget lille. skøn altan m udsigt til vandet. supersøde værter og hjemmelavede småkager. nem parkering og kort spadseretur til vandet og restauranterne."

• Santa Irene Point fra anmeldelser: 8,7

"Venlig og imødekommende ejer og personale."

• Pension Irene Point fra anmeldelser: 8,8

"Super beliggenhed, super hjælpsom personale med baggage, WiFi og alt andet man havde brug for. Meget gæstfri og venlige værter."

• Idomeneas Apartments Point fra anmeldelser: 9,3

"Gode senge og stort værelse. Køkken meget velassorteret"

• Santa Irene Point fra anmeldelser: 8,7

"Tæt på vandet. Meget lokalt"

• Arhondiko Point fra anmeldelser: 9,5

"Vores vært var super sød og hjælpsom. Vi havde på forhånd oplyst at vi ankom lidt tidligere end check in tidspunktet, så der var sørget for at lejligheden var ren så vi kunne tjekke ind lidt tidligere, hvilket var fantastisk. Lejligheden er fuld af smarte detaljer, såsom myggenet på alle vinduer/døre. Der blev gjort rent dagligt, såfremt man ønskede dette. Beliggenheden var fantastisk i anden række til vandet, så centralt til alt i Sougia, og med knap så meget støj som helt nede ved vandet. Alt i alt et fantastisk ophold, og nok det bedste overnatningssted i Sougia."

De 10 bedste hoteller i Sougia