3. Hotelbeoordelingen: Attica
  4. Hotelbeoordelingen Piraeus
Griekenland Piraeus Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Piraeus Theoxenia Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Mogelijkheid zonneterras en zwembad”

• Anita Hotel Beoordelingsscore: 7,8

“Kamer zag er netjes uit. Vlakbij de haven wat fijn was om de boot te nemen naar een eiland. Ontbijt voor 8 euro was verzorgd.”

• Savoy Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Mooie kamer en groot balkon Zelfs een bad met jacuzzi maar helaas geen stop ook niet bij receptie dus konden de jacuzzi niet gebruiken”

• SynPiraeus Apartments & Studios Beoordelingsscore: 9,3

“Dichtbij de haven. Prima appartement om nachtje te verblijven om volgende dag de boot te nemen. Bij de haven leuke eettentjes.”

• The Park Hotel Piraeus Beoordelingsscore: 7

“Diervriendelijk, netjes en de mogelijkheid tot vroeger inchecken mits bijbetaling.”

• Phidias Piraeus Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“Gratis shuttleservice van bushalte Domotico X96 en naar de haven Supervriendelijk personeel”

• Twinn Downtown Piraeus Beoordelingsscore: 8,9

“Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Modern, comfortabel en functioneel.”

• WYZ Piraeus Beoordelingsscore: 8,4

“Mooi appartement, redelijk nieuw allemaal. Erg goede bedden.”

• “Het was schoon, opgeruimd, prettig ingericht, een aangename ruimte, vlak bij de haven in een leuke buurt, en de eigenaar was aardig en behulpzaam.”

• Phidias Piraeus Hotel Beoordelingsscore: 9,4

“Fijn hotel met parkeergarage tegenover super dichtbij de haven. Wij vertrokken de volgende dag naar Serifos en dit verblijf was perfect. We hoefden niet te zoeken. De receptioniste was super aardig en we kregen de volgende ochtend een ontbijtje.”

De 30 beste hotels in Piraeus