2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Rethymno
  4. Hotellrecensioner Panormos Rethymnis
Grekland Panormos Rethymnis Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Den mest fantastiska villa, allt var superbra. Villan, läget, omgivning och en helt otroligt fantastiskt värd, Manolis. Vi har rest mycket men detta slår det mesta. Värden, Manolis, fanns alltid för att hjälpa till med allt, från restaurangtips, taxi och alltid lika vänlig. Vår familj, sex vuxna och två barnbarn, 2 år var där för att fira min 60 årsdag. Villan har lekplats, uteplatser med möjlighet till skugga. Allt är så genomtänkt. Vid ankomsten fanns en stor korg med välkomstvaror för att kunna starta semester direkt. Helt suveränt. 50 m från huset ligger en härlig restaurang, Kastros. Missa inte den! Än en gång 10 var maxbetyget men vi måste få skriva 10+++++++…….. Vi kommer tillbaka 🤗”

• Konaki Studios & Apartments Gästbetyg: 8,4

”Läget är klart det bästa med att bo där. Ligger vid en lugn gata utan trafik, nära till två stränder och till Supermarket. Utomhusmiljön med innegård och pool är fint.”

• ”Perfekt läge alldeles vid havet. Stor balkong där vi kunde njuta av den ljumma kvällen och havsutsikten. Fräscht med sköna sängar och stort badrum. Vi uppskattade att Julia från receptionen ringde, och meddelade var vi kunde hämta nyckeln ifall hon inte skulle finnas tillgänglig. Frukosten på intilliggande restaurang Captain’s House var utsökt med ett stort urval.”

• Castello Apartments Gästbetyg: 9,2

”Fint läge med ca 50 meter till stranden och med utsikt mot havet från balkongen. Nära till restauranger och affärer.”

• ”Bodde i superiorrum med havsutsikt åt sidan. Mycket fint. Stort rum med supersköna sängar, trevligt personal. Närhet till restauranger och strand. Wifi, dock använde vi det inte. Ac:n helt otroligt effektiv, ingick i priset. Gick att få förlängd utcheckning mot avgift. Frukosten var helt okej om man inte har för höga förväntningar. Det stod en flaska raki i rummet men tror dom glömde fylla den för det var bara 1 cm kvar i flaskan, men det är ju tanken som räknas. I det stora hela ett mycket bra hotell för pengarna.”

• Panormo Beach Hotel Gästbetyg: 8,5

”Den var ok!”

• Kirki Village-Adults Only Gästbetyg: 8,7

”lite åldrat, men charmigt boende.”

• Stella Beach Hotel Gästbetyg: 8,3

”Poolen var väldigt bra!”

• Villa Kynthia Gästbetyg: 9,6

”Fantastisk frukost, fantastisk personal. Nära havet i en riktigt mysig by”

• Apartments Christina Gästbetyg: 9,1

”Jättebra läge och väldig trevlig by. Jätte trevlig host”

De 30 bästa hotellen i Panormos Rethymnis