2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Dodekanisos
  4. Hotellrecensioner Lindos
Grekland Lindos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Electra Gästbetyg: 8,2

”Fint boende mitt i Lindos med en stor terrass och en trädgård med utsikt över havet. Lite som att komma tillbaka 100 år i tiden. Tyckte mycket om det. Parkerade scootern nära torget i Lindos.”

• Anastasia Studios Lindos Gästbetyg: 9,1

”Ingick inte, men bra utrustning för att tillreda själv. Bra läge i underbar stad (Lindos). Mycket trevliga värdar som tog väl hand om oss och fick oss att kännas som familj.”

• villa Zinovia Gästbetyg: 9

”Mycket bra läge i Lindos med fin innergård. Fina och trevliga rum, fräsch toalett! Kylskåp och kokplatta.”

• Sarris Studios & Apartments Gästbetyg: 8,5

”Mysigt och välkomnande! Rent och allt man behövde fanns. Supertrevlig dam som städade och också gav tips på bra restaurang. Den lilla innergården kändes hemtrevlig.”

• Lindos Athena Gästbetyg: 8,7

”Lägenheten och deras mysiga uteservering, massagefåtöljen”

• Villa Koki Studios Gästbetyg: 8,1

”Perfekt läge, enkelt boende”

• Lindos Esel Suites Gästbetyg: 9,5

”Det var rent och lätt att få kontakt med värden om man hade några frågor. Mycket mysig plats och fin utsikt över lindos.”

• Lindos Athena Gästbetyg: 8,7

”Perfekt liten lägenhet för 3 st om man har bil med närhet till Lindos, det fanns allt vi behövde. Pool, AC, tv, uteplats, parkering, kyl med frysfack.”

• Villa Anna Maria Lindos Gästbetyg: 7,3

”Huset och läget”

• Villa Elena Gästbetyg: 8,2

”Centralt och bra läge med en väldigt trevlig och hjälpsam värd. Enkelt men rent och snyggt med en mysig liten innergård. Lugnt läge med nära till det mesta.”

De 30 bästa hotellen i Lindos