2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Chania
  4. Hotellrecensioner Kolimvarion
Grekland Kolimvarion Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Kronos Villas Gästbetyg: 9,3

”Trevlig värd och trevligt område. Allt fungerade perfekt.”

• A & G Apartments Gästbetyg: 9,6

”Fint och välskött boende. Fantastisk utsikt.”

• ”Väldigt fint o trevligt hotell med suverän personal o mycket bra läge på stranden i en mysig liten fiskeby.”

• Villa Tranquilla Gästbetyg: 9,7

”Stort. Väl utrustat. Rent. Vacker trädgård o fint poolområde.”

• ”Himmelriket för barn med vattenpark, pooler och aktiviteter. Nära havet och fin stenstrand för havsdopp. Våra barn tycker det var bästa semestern någonsin. Precis vad vi önskade. Bra personal. Städat och rent rum.”

• Karmi Apartments Gästbetyg: 8,6

”Bra läge för besök i närområdet”

• Arion Hotel Gästbetyg: 7,8

”Vänlig personal. Rent och snyggt. Nyrenoverat badrum som fungerade fint. Mångsidigt morgonmål med lokala läckerheter, ingick i rumspriset. Ligger vid stranden och har också en pool.Parkering vid hotellet.Lugnt område.”

• ”Fantastiskt fint hotell, god mat. Gillade olika aktiviteter som hotellet erbjöd.”

• ”Stort, fint rum, badrum och balkong. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Låg i utkanten av Kolimvarion längs vägen men endast 5-10 min promenad till strandpromenaden med restauranger och knappt 5 min till stranden. Supermarket mittemot hotellet.”

• ”Waterparks goda gyros tog slut hela tiden men melon var bra Hotellrummen var stort med bra utsikt men man ser att på några år har det inte gjorts stora investeringar.”

De 30 bästa hotellen i Kolimvarion