2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Kykladerne
  4. Hotelanmeldelser for Ampelas
Grækenland Ampelas Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Margarita Studios Ambelas Point fra anmeldelser: 9,2

"Ren afslapning og en særlig skøn ø-vibe 👌"

• Christiana Hotel Point fra anmeldelser: 8,8

"Super hyggeligt familiedrevet sted, børnevenligt og samtidig roligt og afslappende. Fine, rene værelser. Udemærket morgenmad. Super god service fra Anna og familie. Nemt at leje bil. Suuuuper dejligt område, med et par fantastiske restauranter og dejlige små strande uden alt for mange mennesker. Derudover er der “siesta” tid midt på dagen så poolen er lukket men det er rigtig fint så der er helt ro og man kan bare gå ned til stranden imens."

• Fyrogenis palace Point fra anmeldelser: 8,7

"Personalet var meget venlige og serviceminded. Vi kom sent og efter indchecknings tidspunktet, men de hjalp os med at finde transport derhen og sørge for at vi kunne checke ind alligevel. Stedet er super pænt, rent og velholdt. Det et meget behageligt sted at være. Vi havde nogle fantastiske dage der her med flot solopgang. Værten var super og kunne svare på alle vores spørgsmål. Vi kan helt klart anbefale dette sted."

• Fyrogenis palace Point fra anmeldelser: 8,7

"Det var et dejligt og hyggeligt familiedrevet sted. Meget hjælpsom værtsfamilie. Der var pænt og rent. God hjemmelavet morgenmad (men personalet kunne godt gøre det lidt mere tydeligt hvilke muligheder der var i stedet for at gæsten skal spørge til tingene. For eksempel med et lille skilt på bardisken)."

• Arokaria Seaside Point fra anmeldelser: 8,8

"Dejligt pool område."