2. Hotelbeoordelingen VS

#48 van de 228 hotels in Las Vegas

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Prima verblijf.
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

Donkere kamer, beetje outdated. Zoals het hele, toch ook heel grote complex. Voor de prijs had ik iets meer verwacht.

Fijne, grote kamer en op loopafstand van de Strip (15 minuten naar Bellagio). Als je net iets buiten de drukte wil zitten, dan is dit een prima plek.

• Beoordeeld op: 17 mei 2022

Fijn hotel dichtbij de Strip, maar zonder de drukte
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

Ons verblijf in Tuscany is ons erg goed bevallen en wij zullen zeker nog eens terug gaan! Het ligt op loopafstand van de Strip, maar het is toch heel rustig.

De kamers waren ruim. Het zwembad had genoeg plekken en werd netje bijgehouden.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Top locatie om LasVegas/The strip te ontdekken
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

Prijs vs afstand tot 'the strip'

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

Prettig verblijf, ruime suite en een wat rustiger gelegen net buiten de strip
    • Deluxe Executive Suite met Kingsize Bed - Rookvrij

Het complex is enorm groot en wij sliepen in een gebouw aan de straatkant. Dit was behoorlijk gehorig. De ramen / isolatie leken wel toe aan renovatie. Zoals ik al las in andere recensies heeft de suite een keukenblokje, echt zijn alle kastjes nog steeds leeg.

Een fijne ruime suite met een ruime badkamer. Fijn dat er een apart toilet en aparte douchecabine in zat, met glazen douchedeur! Dat zie je niet zo vaak in de US. Comfortabel kingsize bed. Een mooi complex, buiten is het groen enz. allemaal goed onderhouden. Het zwembad gedeelte zag er gezellig uit. Leuk dat het bij het casino gedeelte een speciaal bier bar heeft. Wij hebben hier een lekker Vlaams biertje gedronken!

• Beoordeeld op: 12 april 2024

1,0
    Slecht georganiseerd hotel wat niet de kamer vastzet die je gereserveerd hebt..
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

We kregen niet de kamer die we gereserveerd hadden en er was geen alternatieve optie beschikbaar, waardoor we genoodzaakt waren een nieuw hotel te zoeken, dit was uiteindelijk een duurdere optie wat dus tot een vervelende situatie heeft geleid. Ronduit schandalig dat ze kamers aanbieden die ze niet hebben!

Dat we het geld terug kregen

• Beoordeeld op: 25 januari 2024

Zeer teleurstellend
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

De hele status van de kamer. Alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat. Niks onderhouden. Je hoort elke stap die de bovenbuurman zet

Aardige mensen

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

Mooie ruime kamers en faciliteiten, maar beperkte service bij problemen.
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

* De kamer is erg donker: er is geen centraal groot licht, enkel kleinere verlichtingspunten in hoeken van de kamer. Dit gaf de kamer een wat sombere sfeer. * Wanneer wij de receptie probeerden bereiken via de telefoon op onze kamer, kregen wij telkens via een bandje te horen dat er niemand beschikbaar was. Wanneer wij met onze eigen GSM het nummer van de receptie belden, kregen we meteen iemand aan de lijn. Dit getuigt van weinig service aan de gasten. * Bij het ontwaken, bleek de lift in ons gebouw niet te werken. De trap gaf uit op een nooddeur/branddeur die niet geopend mocht worden. Hierdoor zaten wij vast in ons gebouw. Toen wij de receptie de eerste keer contacteerden, werd ons gevraagd geen gebruik te maken van de trap/nooddeur en gewoon te wachten. Omdat het probleem een uur later nog steeds aanwezig was, belden wij opnieuw naar de receptie. Toen kregen we te horen dat we gewoon de nooddeur moesten gebruiken. We moesten de receptie er zelf op wijzen dat deze dichtvalt en wij dus niet terug binnen zouden kunnen. Uiteindelijk stuurden ze een personeelslid om bij deze deur te blijven om iedereen binnen en buiten te laten. Dit werd naar onze mening weinig efficiënt aangepakt en er werden geen excuses aangeboden voor het ongemak of de vertraging. Ook bij de check-out werd niet gevraagd of ons verblijf in orde was.

Hotel in het centrum van Las Vegas, op 15 minuten stappen van the strip. Rustig en weg van de drukte (wat voor ons een groot pluspunt was na de mensenmassa op the strip). Groot hotel bestaande uit verschillende gebouwen. Voldoende gratis parking voor gasten voorzien. Onze kamer was ruim, proper en comfortabel. Apart bad/douche, wifi, koelkast en koffiefaciliteiten waren voorzien op de kamer. Check-in ging erg vlot. Ik had die ochtend het sportief zwembad en de jacuzzi ernaast helemaal voor mezelf, lekker ontspannen (al was de temperatuur van beiden eerder aan de hoge kant). Over de andere faciliteiten kunnen we ons niet uitspreken.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Prima kamer, maar de service kan beter.
    • Deluxe Executive Suite met Kingsize Bed - Rookvrij

Het toilet was verstopt en liep over. Het duurde heel erg lang voordat iemand kwam om dit te verhelpen en daarna duurde het weer heel lang voordat er iemand kwam om de zooi op te ruimen. We voelden ons vaak niet gehoord en geholpen.

Prima kamer en loopafstand naar de strip goed te doen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

• Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

De keuken....je kon er helemaal niet koken en er waren ook geen borden, glazen, bestek etc. Aan de "keuken" had je dus niks. QueenBedden wel wat klein als je hier met 2 volwassen in wilt slapen.

Grote kamer en twee zwembaden. Gratis parkeren en op loopafstand van de strip. Rustig geleden. Qe hadden een niet roken kamer geboekt en er hing toch een enorme rooklucht op de kamer. We kregen direct een nieuwe kamer en ze kwamen de sleutel zelfs brengen. Prima service!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Prima en mooi hotel vlakbij de Strip
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

De bedden waren eigenlijk te smal voor 2 personen en we hadden last van geluid (geloop en gestamp) van de gasten in de kamer boven ons, terwijl we vooraf verzocht hadden om een rustige kamer. Er waren handdoeken voor 2 ipv 4 (maar we hadden zelf om extra kunnen vragen ter plekke natuurlijk)

Goede locatie op een kwartiertje lopen van de Strip, mooi hotel in een groene tuin met veel faciliteiten zoals een heerlijk zwembad. Erg ruime en comfortabele kamers. Ontbijten kan goed bij Marylin’s, wat (fysiek) gekoppeld is aan het hotel.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Zeer prettig verblijf op een prima locatie
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

De geur van de kamer bij binnenkomst was een beetje vreemd, eenmaal binnen had je er geen last meer van. De kamers zijn een beetje gehorig als je bovenburen hebt

We hadden een zeer ruime en nette kamer (N217) en gratis parkeren. Lekker zwembad om af te koelen en een giftshop voor wat last minute benodigdheden

• Beoordeeld op: 10 juni 2023

• Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

Zwembad faciliteit. Tijdens ons verblijf was er een gay event. Hierdoor was zwembad tijdens ons verblijf bezet. En dat met 36 graden. Nadat we klacht hebben ingediend kregen we uiteindelijk mogelijkheid om van zwembad buren gebruik te maken.

Redelijk verouderd

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

goede accomodatie vlakbij strip

kleine bedden

prima kamers mooi zwembad mooi complex vlakbij de strip!

• Beoordeeld op: 2 november 2022

Teleurstellend
    • Deluxe Executive Suite met Kingsize Bed - Rookvrij

zelfs non-smoking kamers echt vies.. blijkbaar overal gerookt

locatie is goed voor vegas

• Beoordeeld op: 22 september 2022

Geen eigen kookgelegenheid aanwezig
    • Deluxe Executive Tweepersoonssuite - Rookvrij

Doordat we onverwachts een dag eerder in Las Vegas waren (eigenlijk stond Bryce Canyon op de planning maar door hevig regenval en mist was het plezier daar ver te zoeken) hadden we nog voor $30 aan vlees in de koelbox zitten. Op booking hadden we daarom bewust een hotel gezocht met filter "eigen kookgelegenheid" zodat we dit vlees nog konden bakken. Bij aankomst bleek dat er geen mogelijkheid aanwezig was om zelf te koken, in geen enkele kamer. Toen ik vroeg of ze ons tegemoet konden komen, bijvoorbeeld door een kortingsvoucher van het restaurant oid, was er niks mogelijk. Dat we als alternatief moesten uit eten was niet zo'n probleem. Maar wij vonden het wel zonde om het vlees weg te gooien.

Last minute besloten om een dag eerder naar Las Vegas te gaan en dit hotel voor een mooie prijs kunnen boeken. Mooi ruime suites op een mooi opgezet park.

• Beoordeeld op: 4 september 2022

prijs/kwaliteit ok

open, groen, rust

rust tov de Strip hotels

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

fijne locatie met 10 minuten loopafstand naar de strip , goede prijsverhouding
    • Executive Tweepersoonssuite met Uitzicht op het Zwembad - Rookvrij

Wij hadden een andere kamer geboekt dan wij toegewezen kregen. uiteindelijk hebben ze het wel opgelost. wij waren met z’n drieën: dan moet je twee kleine queen-sized beds delen. ik lag in bed met mij. echtgenoot, maar durfde me niet om te draaien voor het geval dat ik uit bed zou vallen (en ik ben maar 59 kg).

goede prijs-kwaliteit verhouding dichtbij de Strip, maar voldoende weg van de gekte om rustig te kunnen slapen grote kamer

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

• Beoordeeld op: 20 mei 2024