2. Hotelbeoordelingen VS

7,2

7,3

7,5

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

Prima voor een overnachting, leuk gebouw.
    • Horseshu Hotel Two Queen - Across the Street from Cactus Petes Resort Casino (No Resort Fee)

Wij vonden het een charmant hotel, leuke opzet/zwembad. We zaten "aan de overkant". Alles van hout, mooi historisch pand. Vergane glorie maar prima voor een nachtje.

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

Eigenlijk niets

De ruime kamer en prima badkamer.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Zeer teleurstellend, verloren geld, hier kom ik nooit terug en zal ik niemand aanbevelen.

In de omgeving was er niets te doen.Na het inchecken moesten we blijkbaar naar de overkant waar onze kamer was. Alles wat er staat qua uitrusting is hier niet aanwezig. Ook al staat dit in uw mail bij uw bevestiging van de reservatie! Dit geldt enkel voor het ‘hoofdhotel’ kreeg ik te horen van de receptie. De vloer kraakt enorm dus je hoort iedereen stappen zowel boven als langst u. De bedden verschuiven mee als ge er ik gaat liggen en als degene langst u zich omdraait, val je er bijna uit. De haardroger was stuk, de lift is stuk, de automaat is stuk en de hottub zag er uit of deze al enkele jaren stuk is! Verder was het er vuil,en rook het er erg muf. Op de gang stonk het gewoon. Er was geen werkvolk aanwezig (enkel aan de overkant van de straat) dus ook geen controle of plaats waar ge met uw vragen terecht kon tenzij via mail of telefoon. Het zwembad was hierdoor ook enorm lawaaierig waardoor er even rustig gaan liggen geen optie was. Te duur voor wat het was!

• Beoordeeld op: 23 juni 2023