2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

• Anmeldt: 8. marts 2024

7,0
    Godt
    • Economy-værelse – fri adgang til spa

Grundet renovering var der en del støj ved dagtiden, så ikke lige det rette sted til en afslapningsferie Spa- vandet var koldt Vores kort til værelset meldte fejl hver dag minimum 1 gang Værelset var lummert fra man gik ud og kom tilbage, eneste fordel ved værelset var at der var vindue til udluftning

Personalet var søde og venlige, behjælpelige ved alt henvendelse

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 19. maj 2024

5,0
    "Perfekt beliggenhed"
    • Standard-værelse – gratis spaadgang

Fik ikke det værelse vi havde bestilt i første omgang, stort værelse med balkon. Fik et værelse på 10 m2 hvor man dårligt kunne gå rundt om sengen, og med udsigt til en baggård. Måtte klage og dagen efter blev vi så flyttet til et andet, større og bedre værelse med balkon og udsigt til gaden. Irriterende at man skal starte ferien med at blive sur og klage, og irriterende at man skulle gå og vente dagen efter på hvornår man kunne blive flyttet. Har desværre oplevet dette før ved andre bookinger gennem Booking.com. Er Genius kunde og fik derfor tilbudt gratis værelsesopgradering, men dette fungerer altså åbenbart ikke efter hensigten, hvilket er for dårligt. Det nye værelse vi fik var perfekt, men desværre lugtede der temmelig meget af kloak/råddent vand på badeværelset. Hvis dette havde været i orden, ville alt i sidste ende have været perfekt.

Perfekt beliggenhed, tæt på flere restauranter, butikker og seværdigheder. Stor morgenbuffet med stort udvalg. Flotte værelser, rent og pænt.

• Anmeldt: 7. maj 2024

4,0
    Skuffende
    • På rejse sammen med venner
    • Standard-3-personersværelse – gratis adgang til spaen

Der var ikke rent og værelset meget lille til 3 mennesker, hvor den ene "seng" var en liggestol Pool området var ikke klar til brug, selvom der står det var klar fra 1. Maj Der var meget lydt Der blev kun reddet seng på de rigtige senge men ikke opredning Og der blev kun lagt 2 håndklæder og vi var 3 på værelset Vi var nede at hente toiletpapir hver dag

Beliggenhed og venligt personale

• Anmeldt: 3. maj 2024

5,0
    "Alt for overrated"
    • Economy-værelse – fri adgang til spa

Hotellet er overrated ift. prisen. Hotellet har ikke så mange siddepladser i lobbyen. Ikke egnet til gæster der har lyst til at hygge om aften, da caféen lukker relativt tidligt. Værelset vi fik er meget lille med et vindue på 1kvm og udsigt til en masse ventilatere. Sengen er Max 160cm og bare ikke nok til 2 personer. Toilettet har ingen udluftning og ikke særlig bekvemt at bruge når man bor 2 personer på værelset. Rigtig kedelig morgenmad, det samme hver morgen.

Servicen er god. Personalet gøre sit bedste de kan for at hjælpe og er imødekommende. Beliggende er top. Tæt på alt.

• Anmeldt: 28. februar 2024

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 31. oktober 2023

Enestående

Overnattede: oktober 2023

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: