2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

Overnattede: januar 2023

• Anmeldt: 20. september 2022

Fabelagtigt
    • 3-personersværelse

Rengøringen af vores værelse og badeværelse undervejs i vores ophold kunne have været bedre. Det var ikke helt godt, men alt andet var godt.

Virkelig godt hotel som vi vil anbefale til andre. Perfekt beliggenhed! Meget venligt og smilende og hjælpsomt personale. Fik et værelse væk fra gaden, hvilket betød meget for os. Ingen trafikstøj trods den centrale beliggenhed. Morgenmaden var god med et godt udvalg og med en skøn udsigt fra 7. sal.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 26. maj 2022

"Perfekt valg hvis man vil bo i den gamle charmerende bydel, tæt på seværdigheder."
    • Deluxe-dobbeltværelse

Pænt og rent hotel. Gode senge. Meget serviceminded personale. Perfekt beliggenhed i forhold til seværdigehder. Masser af skønne restauranter og cafeer lige uden for døren og sporvogn ligeledes lige uden for døren. Lille smule larm fra gaden om natten, men ikke generende. Vil helt sikkert bo på hotellet igen næste gang jeg besøger Istanbul.

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 16. oktober 2021

"Den bedste hotel i Istanbul"
    • Deluxe-dobbeltværelse

Alt var som det skulle være - perfekt

Det hele. Det var rent og pænt over alt. Der var mulighed for morgenmad enten serveret på værelse eller buffet ved nærliggende hotel/restaurant, hvor det var meget varieret og lækkert mad. Beliggenhed var super, tæt på alt og selvom sporvogn kører tæt er det ret stille og kan sagtens sove, da det er fint lydisoleret. Personalet var meget venlige og hjælpsomme med alt - cok selamlar til hele personale gruppen, især Tolga og Mesüt. De hjælp os med at arrangere færgetur og kørsel til lufthavnet. Vi anbefaler absolut dette hotel og kommer gerne tilbage når vi skal besøge Istanbul igen. Mange venlige hilsner fra os til Jer - I er de bedste 🥰

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 28. juli 2021

"3 familier der rejste sammen og"
    • Sammenhængende familieværelse

Personalet er super venlige og servicemindet, de hjælper en 24/7, særligt tak til Tolga Bey, som reserveret hospital tid til os. Rengøring er til et 10 tal. Placering af hotellet er rigtigt godt, tæt på alle seværdigheder og spisesteder. Vi var 3 famile par der rejste sammen og alle har sammen positive oplevelse af My Dream Istanbul.

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 21. februar 2022

• Sammenhængende familieværelse

Alt var perfekt! beliggenheden kunne ikke være bedre. Værelserne var super rene og komfortable. Personalet fik hotellet til at shine endnu mere, de var så hjælpsomme og ekstremt flinke. skal vi til Istanbul igen overvejer vi slet ikke at kigge på andre hoteller. Vi vender 100% tilbage hertil.

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 22. marts 2024