2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

8,2

8,4

• Anmeldt: 12. april 2024

• Standard-dobbeltværelse

Eneste minus er steder desværre ikke er smart TV på deres fjernsyn, så man hænger på tyrkisk TV

Virkelig flinkt personale, utrolig god service, og restauranten på hotellet overgik alle forventninger, fantastisk mad til billige penge

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 27. oktober 2021

6,0
    "Hyggeligt designhotel med pilen opad. God stemning blandt både personale og gæster."
    • Standard-dobbeltværelse

Hotellet ligger klods op ad en stærkt trafikeret vej, hvilket gør at man fra mit værelse på 4. Sal hele tiden kan høre trafikken larme udenfor. Det er ikke muligt at sove med åbent vindue. Selv med lukket vindue så larmer trafikken. Der er 40 minutters spadseretur til nærmeste metrostation. Det synes jeg godt nok er meget langt at gå. Kollektivtrafikken i Ankara er meget ugennemskuelig, jeg kan ikke anbefale bus, det er uklart hvor busserne holder, hvad retning de kører og hvordan man får fat i et rejsekort. Jeg måtte gå til Metrostatinen, og købe et rejsekort der, receptionen på hotellet sælger ikke rejsekort. Taxa er billigt, og de kører med taxameter, brug i stedet taxa. Bemærk, Ankara rejsekort kan ikke bruges i Istanbul og omvendt.

Morgenmaden var super, bredt udvalg og der var sågar en omelet dame der lavede omelet efter eget ønske. Desuden var morgenmaden næsten som en brunch, da den strækker sig helt til kl 10.30. Jeg er europæer og satte stor pris på neskaffe om morgenen. Der var også 2 slags juice. Franskbrød i skiver og med flere forskellige slags ost, og morgenmaden havde også et tyrkisk præg, da der var flere forkselllige tyrkiske ost præsenteret. Der var også frisk frugt skåret op. Lidt overraskende var der også pommes frites hver morgen. Også overraskende for en tyrkisk morgenbuffet var müsli med yoghurt. Det hele var rent og pænt og var meget lækkert. Stemningen på hotellet er god, og selvom der kun er få i personalet som taler engelsk, så fandt vi ud af det. Der er shampoo, sæbe, og sågar engangs morgentøfler og mange håndklæder på værelset. Der er også en kaffekældel med neskaffe og vandflasker. Meget fornemt. Der er radiator på værelset, hvilket er sjældent set i tyrkiet, men som jeg forstår det så kan det blive frostgrader om vinteren. Der er også et fjernsyn på værelset, men jeg tror de fleste hellere ser noget på egen ipad eller laptop. Badeværelset var påfaldende stort. Især brusekabinen var meget stor, og der var godt tryk i vandhanen. Varmt vand var varmt, det skiftede ikke, og udløbet var ikke tilstoppet. Hotellet prøver at være designhotel, hvilket betyder at de har gjort meget ud af farvevalg, særlige pærer ved sengen som kaster et gyldent lys, det hele ser meget gennemtænkt ud, og giver gode selfie billeder.

Overnattede: oktober 2021

• Anmeldt: 20. juli 2023