2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

7,9

8,3

• Anmeldt: 14. juli 2022

1,0
    "Ulækkert og kun koldt vand."
    • Deluxe-dobbeltværelse med fuld havudsigt og balkon

Der var kun koldt vand og hver dag sagde manageren, at nu kom det varme vand. I 6 dage badede vi i koldt vand. Der blev ikke gjort rent på vores værelse i samtlige 6 dage. Toiletpapiret som ikke måtte kommes i toilettet stod og lugtede så ulækkert at vi selv måtte tømme skraldespand dagligt. Vi fik ikke nye håndklæder og måtte også selv bede om nye. Der blev ikke fyldt op med toiletpapir. Morgenmaden var under al kritik. Skålene blev ikke skiftet og der var indtørret mad på kanterne fra dagen før. Serveringsdamen vaskede op i hånden i koldt vand. Der stod i vores bestilling, at vi blev budt velkommen med velkomstdrink og søde sager. Det fik vi ikke. Der stod også at der var fri kaffe, te og softdrink under hele opholdet. Det fik vi heller ikke. Beskrivelsen for værelset sagde fuld havudsigt. Det er direkte løgn. Fra balkonen kunne man se vandet, men ikke fra værelset, da balkonen var på siden af værelset. Det regnede en dag og vandet løb ind under terrassedøren og dannede to store plamager af vand under gulvtæppet, som vi skulle prøve at undgå. Hver gang vi konfronterede manageren sagde han at han ville kikke på det. Han gjorde intet de de 6 dage vi var der. Vi afleverede en pose vasketøj den første dag og aftalte en pris. Vasketøjet kom først tilbage 4 dage senere og til den tredobbelte pris af det vi havde aftalt. Det har været et forfærdeligt ophold og vi blev ikke kompenseret på prisen, da vi betalte ved ankomst. Det er det værste ophold vi nogensinde har haft.

Beliggenheden.

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: