2. Hotelanmeldelser for Thailand

10,0

• Anmeldt: 2. december 2023

Meget godt
    • Superior-værelse med kingsize-seng

Morgenmaden var lidt kedelig og der var mange fluer. Var lidt bange for den varan, der opholdt sig ved poolen hver dag.

Personalet var venlige. Poolen havde en fantastisk beliggenhed.

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 8. november 2023

"Perfekt sted for Relax"
    • Superior-2-personersværelse
    • 1 overnatning

Fantastisk skøn hotel, venlig personale, god morgenmad, dejlig restaurant helt ud til vandet 👍👍

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 26. januar 2023

"Et hotel til at komme ned i tempo"
    • Executive-suite

Der er for stor dybde forskel mellem poolen på 50 cm og poolen på 135 cm, så min kone på 155 cm der ikke svømmer så godt, kunne ikke rigtigt bruge nogen af poolene. Bunden ved poolen på 135 cm burde hæves i den ene ende til ca. 110 cm og der burde sættes et par trapper op, så det var nemmere at komme ned og op af poolen.

Professionelt drevet hotel. Velplaceret og stille omgivelser.

Overnattede: januar 2023

• Anmeldt: 25. februar 2024

6,0
    "Rent men kedeligt."
    • Værelse med kingsize-seng og havudsigt

Morgenmaden manglede pålæg og ost. Der manglede liggestole da der kun var 4. Der manglede parasoller rundt ved poolen der var kun 3 og der var ingen omkring spise område. Man sad direkte i solen. Der var heller god og sikker adgang til poolen, der manglede sikker ned og ud stigning. Der var beskrevet at kæledyr ikke var tilladt, dog var der rigtig mange hunde på stedet, og ikke har forstået ikke at bruge sandområdet ved poolen som hundetoilet. Desuden var der ikke adgang til stranden da trappen var ødelagt. Vi havde forudbetalt for 12 dage, hvor der ikke blev udbedret. Priserne på hotellet for mad og drikke var 6 - 10 gange højere end på restauranterne inde i byen. Der var ingen liv, musik eller underholdning på hotellet. Der er kun sandstrand om eftermiddagen pga højvande.

Personalet var venlige og opmærksomme. Værelset var fremragende. Super rent.

Overnattede: februar 2024