2. Hotelanmeldelser for Thailand

8,2

8,6

• Anmeldt: 15. januar 2024

7,0
    "Godt hotel, hyggelige omgivelser, men ALT for meget larm fra barerne på den anden side af stranden, når man har en tree"
    • Gruppe
    • Cottage Treetop Villa

Hvis du booker tree top villaerne på bjergsiden vil du hver aften få meget høj musik/bas larm fra strandens ‘party ende’. Den er meget høj og du har brug for et par stærke ørepropper vil jeg mene. Er desværre meget ærgerligt for det ellers utroligt hyggelige og afslappende hotel og omgivelser og en ellers rolig ende af stranden. Ikke en faktor hotellet kan gøre for, men noget de burde tale med barerne om. Jeg gik forbi 2 gange for at bede baren om at skrue ned, hvilket hotellet med fordel kunne. Eller isoler værelserne bedre. Hotellet giver gratis ørepropper, og kender til problemet, men synes det er lidt tyndt, da de godt ville kunne gøre noget mere ved larmen ved at gå i tale med barerne eller isolere bedre. Blot super ærgerligt når hotellet ikke fejler noget! Og er super hyggeligt.

Stranden er rigtig flot og vandet roligt og dejligt. Utroligt hyggelige værelser med alt man har brug for. Kort gåafstand til byen.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 7. september 2023

7,0
    "Et fantastisk hotel der desværre ikke er vedligeholdt"
    • Whitesand Treetop-villa

Hotellet trængte noget til en renovering og den store pool var lukket de første dage vi var der. Hotellet stemte desværre ikke overens med billederne - de må være tage for flere år og mange gæster siden.

Det er et smukt hotel der ligger perfekt - vores bungalow var fantastisk til en familie. Morgenmaden var genial og restauranten lå fantastisk og lavede dejlig mad.

Overnattede: august 2023