2. Hotelanmeldelser for Thailand
  3. Hotelanmeldelser for Bangkok-provinsen
  4. Hotelanmeldelser for Bangkok
  5. Anmeldelser af Eastin Grand Hotel Phayathai

Anmeldelser af Eastin Grand Hotel Phayathai 5 stjerner

18 Phayathai Road, Thanon Phayathai Subdistrict, Ratchathewi District, Ratchathewi, 10400 Bangkok, Thailand

#7 af 1.528 hoteller i Bangkok

9,5

9,8

9,4

9,1

9,6

• Anmeldt: 27. maj 2024

"Et dejligt ophold, hvor personalet altid stod til at hjælpe. Hotellet var fantastisk og lå dejligt centralt lige ved sid"
    • På rejse sammen med venner
    • Superior Panorama

Fantastisk hotel, hvor der ikke var noget at sætte en finger på. Lækker morgenmad, sødt personale, gode pools og virkelig et lækkert hotelværelse med god udsigt

• Anmeldt: 22. maj 2024

"Behageligt og rent."
    • Superior Panorama

Deres shampoo var en blanding af shampoo og conditioner. Men den virkede overhovedet ikke plejende. Den var fin nok, til korthåret mennesker, men hvis man som jeg har langt og tykt hår, så skal man selv købe conditioner. Hvis man er ryger, så er der lang vej ned fra værelserne og til rygeområdet. Der var mange rygere og altid mennesker ved rygeområdet. De mangler flere rygezoner på forskellige etager. Det optager meget ventetid ved elevatoren.

Der var dejlig rent hele tiden og personalet var virkelig søde. Vi fik hjælp til alt vi måtte have behov for. Kæmpe morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet begærer. Man kunne nemt via deres app bestille room-service, spa eller ekstra håndklæder eller lign., hvis man manglede på ens værelse.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 23. marts 2024

• Deluxe with Lounge Access

Intet...

Meget venligt, opmærksomt og høfligt personale. Meget behageligt værelse og skønt med den executive launch.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 9. marts 2024

"virkeligt et lækkert hotel"
    • Superior Panorama

virkelig lækkert nyt 5 stjernet hotel super morgenmad og dejligt svømmepools og fitness og beliggenhed lige ved Mrt 2 min gang.

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 29. februar 2024

"Dejligt afslappende med top professionelt og meget imødekommende personale :-)"
    • Deluxe with Lounge Access

Lidt for meget (koldt) aircondition i fælles arealer.

Dejligt sted. Høj klasse. Flot.

• Anmeldt: 21. februar 2024

"Bedste hoteloplevelse til dato blev perfekt punktum for ferien"
    • Suite med 2 soveværelser og adgang til hotelloungen
    • 1 overnatning

Måske var musikken ved poolen lidt for voldsom. Storladne symfonier og hektisk spansk guitar non stop kunne godt justeres, så pulsen blev sænket yderligere.

Vi boede fire personer i en exceptionel lækker suite med to skønne værelser til en yderst fair pris. Den ligger på 46. etage med en bjergtagende udsigt over byen gennem enorme panoramavinduer. Alt er splinternyt. De to pools på 22. og 37. etage er også virkelig skønne, og de ansatte fortjener ros for konsekvent at fjerne "reserverings"-håndklæder fra liggestole. Morgenmaden var den bedste, vi fik på hele rejsen, og beliggenheden få minutters gang fra toget til den internationalt lufthavn er også optimal. 100 procent sikkert et genvalg.

• Anmeldt: 23. januar 2024

"Luksus til fornuftig pris."
    • Superior Panorama

Går du på gadeniveau er der ikke meget at se på, spise eller shoppe i lige nærhed. Pratnum Nightmarket er dog i gåafstand og er man frisk på at bevæge sig lidt kan man med sikkerhed finde rig mulighed for at bruge penge💸 Vi var der kun to overnatninger og én hel dag - og prioriterede at nyde hotellets faciliteter primært.

Alt😄 Der er ingen finger at sætte på hotellets faciliteter. Det er nyt og lækkert hele vejen igennem. Personalet er hjælpsomme, venlige og imødekommende. Morgenmadsbuffeten er rigtig god; stor og varierende. Hotellets Trattoria@22 kan også varmt anbefales. Hotellet ligger genialt ift. SkyTrain mod lufthavnen og ift. krydsende Sukhumvit Line.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 17. december 2023

"Dejligt ophold. God service og super lækker morgensmadsbuffet. Kan varmt anbefales 🤩"

Fantastisk morgenmad

Overnattede: december 2023

• Anmeldt: 17. september 2023

"Super lækkert hotel tæt på BTS og Airportlink"
    • Premium Deluxe with Lounge Access
    • 1 overnatning

Fantastisk hotel til fair priser. Super lækker morgenmad. Dejlig tæt på BTS og Airportlink. Serviceminded personale.

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 22. april 2024