2. Hotellrecensioner THA

8,4

7,7

• Recenserades: 25 december 2023

6,0
    Bra priser. Extremt dålig service.
    • Par
    • Studio med balkong

•Det ska vara bemannad personal i receptionen, det var det inte. Vi får höra att ”de kommer om 10 minuter” men de dröjer mycket längre tid än så. •De städar inte rummen om man inte ber om det och även när vi bad om städat så städade de inte. När vi frågade varför vi inte fått städat så fick vi svaret ”imorgon”. När morgondagen kom så fick vi inte städat den dagen heller. Vi fick då påpeka det här igen och då sa de ännu en gång ”imorgon”. Den här gången bad vi om ett nytt rum så vårt var så smutsigt efter vi inte fått städat på flera dagar. Vi fick då byta rum och ta med våra saker för att sedan flytta tillbaka våra saker till första hotellrummet när det var städat igen. Några dagar senare bad vi om städ igen. När vi märkte att de inte städat så påminde vi personalen ännu en gång. Det slutade med att vi inte fick städat den här gången heller och nu struntade vi i städningen och städade själva istället. •Toalettpapper verkar vara en bristvara här då vi vid 2 tillfällen fått slut på toalettpapper och meddelar receptionen detta då dom svarar att dom inte har något. En av gångerna köpte vi eget toalettpapper och andra gången sa personal att de skulle komma upp med toalettpapper till oss vilket dom aldrig gjorde, vi fick gå ner igen och fråga igen om toalettpapper och då hämtade dom det. Så vill man vara säker på att kunna torka sig på toaletten så köp med eget papper.

Bra pris. Rummen var okej.

Bodde här december 2023