2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Bangkok-provinsen
  4. anmeldelser av hotell i Bangkok
Thailand Bangkok Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• TD Bangkok Omtalescore: 8,7

«Hotellet ligger i et stille strøk med lave bygninger, små butikker og lett tilgang på billige matsteder, også en restaurant med levende musikk, mat og drikke. Kort vei til busstasjon. Hotellet så veldig enkelt ut utenpå, men hadde en god standard inne, gode og rene rom, kjøleskap på gangen, te, kaffe og nudler, hyggelig personale. Mye for pengene.»

• Boss Suites Nana Hotel Omtalescore: 6,5

«God service fra personalet. Parkering bra..»

• lebua at State Tower Omtalescore: 8,4

«Flott beliggenhet og utsikten var fantastisk. Vi hadde en hjørnesuite i 52 etasje. Gode senger»

• Centre Point Sukhumvit 10 Omtalescore: 8,3

«Saltvannbassenget var bra+att de hadde tuk tuk til og fra hovedgaten hele tiden. Utsikten fra 23 etasje var fin.»

• «Frokosten var grei nok, litt for mye folk der bare,»

• The Raweekanlaya Bangkok Omtalescore: 8,2

«Utrolig vennlig personale, flott opphold med gode fasiliteter, solid frokost med varmmat og enkel adkomst fra byen.»

• The Davis Bangkok Omtalescore: 7,5

«Utrolig flotte rom på rundt 60kvadratmeter. Beliggenheten passer til alle plasser du skal til i Bangkok. Det er fantastiske shopingsmuligheter i nærheten. Snublet tilfeldig over noen billige Michelin resturanger. Og kinoen i nærheten anbefales. De var svømmebasseng på taket, noe vi først fant ut når vi booket inn. Svært trygt og fint område, vennligheten selv fra de lokale. Helle oppholdet var som en drøm. Få deg appen Grab og nyt livet. Anbefales på det varmeste💕👍»

De 30 beste hotellene i Bangkok

vurdert ut fra 922 499 hotellanmeldelser på Booking.com