2. Hotelbeoordelingen Slovenië

7 Lucan, 6320 Portorož, Slovenië

#2 van de 27 hotels in Portorož

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

• Junior Suite Tent

Mooie yurt in een groene rustige omgeving. De yurten liggen op een heuvel en zijn bereikbaar via een klein bochtig weggetje. En toch centraal gelegen op 5 minuutjes rijden van de supermarkt en 10 minuutjes van de zee. Heel netjes verzorgd. Heel goede bedden. Kleinschalig. Leuk zwembad om af te koelen. Super gastvrije mensen. Een echte aanrader !

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Het perfecte verblijf, het was een revelatie.
    • Tent met 2 Slaapkamers

Heb geen negatieve punten !

De zeer oprecht vriendelijke, behulpzame host ! De leuke familiale sfeer op het domein, de indeling v/d tuin die privacy geeft, de perfectie voor huisdieren, het leven in en rondom een groene tuin met zwembad in het centrum. De tenten zijn zeer robuust (ook tijdens hevige stormen), opstaan-leven-gaan slapen in de natuur was leuke Ervaring. Je vergeet hier echt je gsm en computer ! Kortom perfect…

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

• Junior Suite Tent

Echt een topverblijf. De yurt was comfortabel met o.a. een fijn bed en airco. De ligging is ook perfect een paar minuten buiten het dorp waar veel winkels en restaurants zijn. En daarnaast is de sfeer heel relaxed door de benadering van de gastvrije hosts.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

Hier voel je je echt welkom!
    • Tent met Rond Bed

Echt niks!

Kleinschalig, super gastvrije host family, uitzicht, fijn zwembad, rustig en lekker in de natuur. Een paar keer heerlijk gegeten en veel gezelligheid van de gastheer en gastvrouw. Ze zijn ook heel behulpzaam met tips, maar ook bv toen de airco van onze auto stuk was. Je voelt je hier echt welkom! De yurt was heel schoon, de bedden comfortabel. Onze hondjes hadden ook een topvakantie. Wij komen terug!