2. Hotelbeoordelingen Slovenië

Obala 2, 6320 Portorož, Slovenië

#9 van de 27 hotels in Portorož

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Fijn hotel, wat gedateerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Balkon en Zeezicht

Parkingfaciliteit : er is een parking, doch deze is niet afgesloten voor de hotelgasten met als gevolg dat deze overvol is en het moeilijk is om een plaats te vinden. Gebruik de slagbomen die er zijn.

Fijn hotel te Portoroz. Mooie ligging (zeezicht). Makkelijke toegang naar Piran.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2023

Uitstekende uitvalsbasis voor Sloveens Istrië
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Het handdoek-leggen door de andere gasten aan het strand: sommigen houden een ligstoel de hele dag 'bezet' om er dan nauwelijks gebruik van te maken. De kinderen vonden het jammer dat er geen echt buitenzwembad is maar dit stoorde mij niet.

Uitstekende ligging, op wandelafstand van Piran. Mooi zeezicht vanuit de kamer. Prachtig ontbijtbuffet. Eetzaal is groot maar het voelt niet druk aan (ontbijt).

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Kost wat

Heerlijk ontbijt. Goede bedden. Gratis parkeren. Tevens gebruik kunnen maken van de ligbedden op het prive "strand". Wel veel bedden met handdoeken erop maar de hele middag niemand kunnen ontdekken. Alle kamers hebben zeezicht.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Er werd niet opgetreden tegen mensen die ‘s-morgens al heel vroeg hun handdoek neerlegden en na de middag pas kwamen. Een 5 sterren hotel onwaardig

Ligging pal aan zee met kamers met zee zicht

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

Ontbijt was zeer goed maar dinner is niet de moeite. Dankzij de shuttle bereik je gemakkelijk vele goede restaurants in Piran

Ligging met prachtig uitzicht, direct aan de zee en goede zwemmogelijkheden. Gratis shuttle naar centrum Piran tot ´s avons laat.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2022

• Deluxe Eenpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het is een zeer luxe hotel, zeer uitgebreid ontbijt en fijne kamers met balkon met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 30 september 2022

We hadden halfpension genomen, maar dat zou ik niet meer doen. Ook als je direct om 19 uur gaat eten, is al alles koud. Bovendien staan de tafels te dicht bij mekaar.

We verbleven in een ruime kamer met zeezicht. De kamer heeft een terras waarop een tafeltje en twee zetels staan. Er is een badkamer met douche, een ijskast gevuld met flesjes. Er is geen waterkoker. Het zwembad is bijzonder mooi. Je kan ook naar het zwembad van Hotel Histrion. Van uit het hotel kan je zowel naar Portoroz als naar Piran wandelen. Het hotel heeft een parkeerplaats en je bagage wordt naar je kamer en bij vertrek naar je auto gebracht.

• Beoordeeld op: 4 september 2022

Mooi hotel op een top locatie
    • Deluxe Vierpersoonskamer

De bar was gesloten wegens werken.

Zicht op zee

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

Zijn sterren waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Extra Bed - Balkon en Uitzicht op Zee

Niets zie boven

De uitstraling van binnen bijna koninklijk en omgeving ook. alleen jammer van de uitstraling aan achterzijde door handoeken op balkons!!

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

Veel verdiepingen, druk.

Uitzicht

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

een aanrader om een rustververlof te combineren met cultuur en lekker eten.

de koelkast op de kamer was stuk. Wij hebben het gemeld aan de receptie maar er gebeurde niets. De tweede dag heb ik een oplossing gevraagd. De dame aan de receptie deed het nodige en een half uur nadien werd er een andere koelkast gebracht en wij hadden gekoelde drank.

De ligging is prachtig, dicht bij Piran. mooie kamers,verzorgde maaltijden. Het personeel in het restaurant is vriendelijk en erg hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 14 september 2021

aangenaam verblijf, uitstekende ligging van het hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon en Zeezicht

free shuttle naar Portoroz. Maar eigen lijk niet onmiddelijk iets wat ons tegen viel.

Uitstekend ontbijt, wel grote drukte door de vele bezoekers. Locatie was perfect ongeveer in het midden ts Piran en Portoroz, ook de free shuttle naar/terug Piran was leuk meegenomen. Strand, spijtig geen zand strand. Hotel die voor je wagen zorgt, deze parkeert en terug brengt is een dikke plus.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2021

De airco maakte nogal lawaai. We hebben het niet gemeld anders hadden ze er vast iets aan gedaan.

Bij aankomst werden de koffers van ons aangenomen en naar de kamer gebracht. Keurig hotel, goede bedden, mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt en diner. Genoeg te kiezen. 20 minuutje lopen naar het gezellige Piran.

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

matig
    • Junior Familiesuite met Balkon en Uitzicht op Zee

defect douchkop, wc die doorbleef lopen; pas opgelost teon we vertrokken

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 2 november 2022

verouderd hotel
    • Deluxe Eenpersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

het hotel is verouderd, zwembad was gesloten tijdens ons verblijf. matig ontbijt

mooie locatie

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Prijs kwaliteit kan beter

Vreselijke geur op de gang en uitermate slechte wifi Veel te Groot restaurant - niet afgestemd op aantal gasten en dus niet gezellig. Maak de zaal wat kleiner in het laagseizoen

Mooi ontbijt en dinnermogelijkheden Goed gelegen, vlakbij piran

• Beoordeeld op: 29 april 2022

mooie kamer kamer, mooie regio, onvriendelijk personeel

het personeel was veel te opdringerig. eerst willen ze onze koffer uit onze handen halen en nadien laten ze ons een half uur wachten in de volle zon zonder geholpen te worden. diner niet te eten! echt niet lekker, enorm vettig en onbeschoft personeel! het ontbijt viel opzich wel mee! de mevrouw die verse omeletjes maakt krijgt van mij enorm veel respect! volgens mij ook het enige personeelslid dat vriendelijk was naar onze ervaring!

we hadden een mooie kamer met uitzicht op de zee. de kamer was proper en in orde!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

Een oud ingericht hotel met een duidelijke voorkeur voor een ouder cliënteel.
    • Deluxe Vierpersoonskamer

Ruime, maar zeer oud ingerichte kamers. Ongezellige eetruimte. Het hotel is eerder gericht op een ouder clienteel. Kinderen die plezier maken aan het strand worden dadelijk op de vingers getikt door de redders die blijkbaar de rust van het oudere clienteel moeten garanderen. Dus ik kan alleen maar zeggen dat een gezin met normaal gelukkige spelende kinderen hier beter niet komen.

De ligging aan het strand. Het personeel aan de receptie was ook heel vriendelijk. Voor de rest geen aanrader.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

Geen 5-sterren waardig. Onvriendelijke barman.

Goed ontbijt, rustig gelegen aan de zee, leuk dat er de mogelijkheid was om via een trap het water in te gaan! Je kan leuk wandelen naar Piran. Leuk dat er parking was aan het hotel!

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

• Deluxe Familiekamer