2. Hotellrecensioner SVE

9,5

9,9

9,2

• Recenserades: 28 maj 2024

Vi är helnöjda och återkommer gärna.
    • Dubbelrum

Ett lugnt och mycket trivsamt boende. Fin frukost med gott hembakat bröd. Värdparet var mycket trevliga och tillmötesgående. Rekommenderas varmt!

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 13 maj 2024

8,0
    Mycket bra
    • Havanna (delat badrum)

Mysigt, underbar miljö god frukost och trevligt värdpar.

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 12 september 2023

• Dubbelrum

Är otroligt nöjd med min vistelse! Otroligt sköna sängar, fina rum, mysigt läge och helt fantastisk service. Dom gör verkligen det lilla extra för att er vistelse ska bli bra. Vi kommer absolut åka tillbaka igen. Rekommenderar alla att välja detta boendet när ni ska till Österlen.

• Recenserades: 30 augusti 2023

Väldigt gästvänligt och trevligt par som har det, man kände sig så välkommen.
    • Barcelona (delat badrum)

Det var ingenting 😊 Spiraltrappan upp till andra våningen var väldigt smal, det var inga problem för oss men tänker att det kanske bör nämnas i annonsen.

Jättefin egen frukostbricka, och supergott hembakat knäckebröd. Toppen att kunna äta när det passar. Rent och fräscht och fint läge.

• Recenserades: 22 augusti 2023

Tack Caroline o Kjell. Ni har skapat ett underbart boende. L
    • Dubbelrum

Underbar frukostbricka, hembakat bröd och fröknäcke, goda marmelader,

• Recenserades: 9 augusti 2023

9,0
    Rekommenderas till hundägare som vill ha det där lilla extra
    • Barcelona (delat badrum)

Då det blåste väldigt mkt o min partner har svårt att sova vid ljud, blev det besvärande med ngt som slog i vinden på taket. Annars var allt utmärkt och super trevligt.

Boendet var utmärkt med väldigt trevligt värdpar som gav det lilla extra för att göra vistelsen superstrevlig.

• Recenserades: 1 augusti 2023

• Dubbelrum

Frukost med allt man kan önska sig och nybakat bröd varje morgon, jättetrevligt värdpar och härlig uteplats i västerläge att sitta med sin middag eller frukost. Skön säng! Men bäst var ändå att få träffa hunden Stina, Svarta Katten och hönsen!

• Recenserades: 31 juli 2023

Smultronställe med extra allt på bästa läge.
    • Med sällskapsdjur
    • Rio de Janeiro (delat badrum)

Lantligt beläget och nära Kåseberga. Smidigt att gå eller cykla till havet. Bra skyltat och lätt att hitta till Wingårdhs B & B. Underbar Skånegård med grönska och fina uteplatser. Vårat rum var mysigt, fräscht och charmigt. Fylld vattenskål och godis till hundarna väntade på rummet. Bra ventilation, mörkläggningsgardin, filtar och flera genomtänkta detaljer. Stora fina gemensamma utrymmen som uppskattades av alla. Fullt utrustat kök på ovanvåningen med möjlighet till att laga mat och förvaring i kyl. Hela boendet såg ut att vara nytt och välskött. Fina toaletter och dusch på varje våning. Våra hundar hittade direkt en kompis i gårdshunden Stina. Katten Svante är också charmig och de tre frigående hönorna. Värdparet Kjell och Caroline tog emot oss med öppna armar. Bra rejäl frukost med nybakat bröd. Vår favorit blev ”utsikten” på andra våningen se bilder. Vi bokade två nätter som en avslutning på vår roadtrip på Österlen. Hit kommer vi snart igen.

• Recenserades: 29 juli 2023

Fantastiskt

Miljön god frukost vilsamt

• Recenserades: 29 juli 2023

Fantastiskt relax-ställe med ett värdpar utöver det vanliga.

Något svår spiraltrappa.

Gemytligt, hemtrevlig, lantligt med hund, katt och höns. Mycket fräscht. Fantastisk frukost.

• Recenserades: 26 juli 2023

Tacksam över att det finns så fina omtänksamma människor som bjuder på sig själva och får andra att må så bra som vi gjo
    • Reser med vänner
    • Dubbelrum

Det var lugnt, trivsamt, läget var bra, det var nära till de flesta av våra utflykter. Bekväma sängar och trevliga sällskapsrum. Sen till det bästa, värdparet ❤️ Caroline och Kjell kan verkligen ta hand om sina gäster på bästa sätt🫶👌🏻 Vi kommer garanterat tillbaka🤩

• Recenserades: 26 juli 2023

Inget,allt var över förväntan

Mycket trevligt bemötande av värdparet,fina o välstädare rum o toaletter,god frukost o en fin o lantlig miljö.

• Recenserades: 25 juli 2023

9,0
    Ett personligt, mycket trevligt och fräscht B&B där vi verkligen kände oss som hemma med våra hundar
    • Barcelona (delat badrum)

Spiraltrappan från övervåningen där vi bodde. Lite jobbigt att bära ner hund. Saknade även någon grind för trappen. Hundarna ville gärna kika ner.

Nära till allt runt Österlen. Perfekt ställe när man reser med hundar. Vackert område. Allt mycket fräscht och väldigt fint anordnat. Härligt allrum där man verkligen kunde hänga och känna sig som hemma och mycket bra faciliteter om man även ville laga mat. God frukost med hembakt bröd. Underbart värdpar som verkligen gjorde att man kände sig välkommen och gjorde det där lilla extra. Tack för allt Caroline och Kjell! Vi kommer gärna tillbaka.

• Recenserades: 24 juli 2023

En spontanbokning som visade sig var rena lyckoträffen. Vi hade missat att det fanns en spiraltrappa och den var för svå
    • Havanna (delat badrum)

Finns inget negativt, ev en spiraltrappa men det står man ut med.

Fräscht, centralt utifrån sevärdheter. Mycket trevlig person och problemlösare som vill sina gästers bästa.

• Recenserades: 18 juli 2023

• Rio de Janeiro (delat badrum)

Oväntat lugn, skön atomsfär, trevligt värdpar, mysiga husdjur & en magisk vy

• Recenserades: 17 juli 2023

Bästa B&B man kan tänka sig
    • Dubbelrum

Fantastisk miljö med en känsla av att vara på besök hos goda vänner. Många möjligheter till att sitta avskilt eller umgås med andra efter önskemål. Hemtrevligt med hönor keliga katten Svante som gärna deltog i olika aktiviteter 😀och fina hunden Stina som kom å kollade till oss. Frukost i världsklass med hembakat förstås ♥️ Tack för en underbar vistelse vi kommer gärna tillbaka.

• Recenserades: 14 juli 2023

Väldigt trevlig vistelse

Lite små rum.

Fantastiskt värdpar. Fint boende och lyxig frukostbricka. Sköna sängar. Trevligt att man kom i kontakt med övriga boende.

• Recenserades: 10 juli 2023

Här ska en bo!
    • Barcelona (delat badrum)

Att bo på detta BnB var som att bo hos gamla vänner på landet, hemtrevligt och välkomnande. Mysigt, välstädat, god frukost och himmelskt gott hembakat bröd och fröknäcke. Här kan man vila både ögonen och öronen till fågelkvitter och vid rätt väder även fantastisk solnedgång. Det är gott om utrymme för umgänge och spel både inom och utomhus. Här får man dessutom riktiga badlakan som få hotell kan mäta sig med :) Caroline och Kjell som driver boendet gör det med såååå mycket kärlek och omtanke och för den uppmärksamme syns detta i varje vrå. Stället är också djurvänligt och på gården finns hund, galet kelig katt och höns. Vi kommer tillbaka!!

• Recenserades: 8 juli 2023

Allt var bra.🤗🤗

Frukosten var mycket bra.🤗🤗

• Recenserades: 30 juni 2023

Så fint boende mitt på Österlen

Inget.

Läget.Nära till alla olika utflyktsmål.Trevligt värdpar.God mättande fin frukostbricka.Fint boende.

• Recenserades: 28 juni 2023

Fantastisk underbart
    • Resa i jobbet
    • Barcelona (delat badrum)

Finns inget att klaga på

Fantastisk trevlig miljö

• Recenserades: 24 juni 2023

Vi rekommenderar denna pärla på Österlen!
    • Reser med vänner
    • Dubbelrum

Vi blev varmt välkomnade av det trevliga värdparet Caroline och Kjell. Rent och fräscht på vårt rum och i dom allmänna utrymmena. Värdparet har ett öga för detaljer som märks i allt från dom små fina handdukarna och färska blommor på toaletterna till den goda frukostbrickan.

• Recenserades: 18 juni 2023

Allt var toppen🤗

• Recenserades: 1 juni 2023

• Dubbelrum

Väldigt fint o mysigt boende. Fin Frukost o väldigt fint värdfolk. Kan varmt rekommendera detta boende

Bodde här maj 2023