2. Hotellrecensioner SVE

8,9

• Recenserades: 2 juni 2024

• Reser med vänner
    • Vistelsen var 1 natt

Mysigt hotell med mycket trevlig personal. Bra frukostbuffe som man äter i deras fina frukostrum. Vi var 4st i ett kompisgäng och fick ett stort och fint rum. Ligger väldigt centralt. Kommer definitivt tillbaka.

Bodde här juni 2024

• Recenserades: 27 maj 2024

9,0
    Mysigt litet Hotel med fin frukost
    • Dubbelrum

Inte konstigt alls då hotellet ligger vid järnvägsstationen- om du har öppet fönstret låter det en hel del.

Mysig fin frukost. Trevlig, serviceminded och proaktiv personal. Förvånad över hur välisolerat det var hörde inget från tågen så länge fönstret var stängt. Allt funkade perfekt

• Recenserades: 26 maj 2024

9,0
    Centralt, städat, enkelt att checka in, fint rum för två personer, jättetrevlig personal och god frukost
    • Tvåbäddsrum
    • Vistelsen var 1 natt

Dyrt med parkering pga det centrala läget men ett plus är ändå att det ligger en precis bakom hotellet.

Jättebra läge vid stationen, centralt. Hörde inga tåg eller biltrafik under natten. Rummet var fräscht och badrummet likaså. Stor variation av smörgåsar, pålägg, yoghurts och juicer vid frukosten. Tjejen i receptionen var jättetrevlig och incheckningen gick smidigt.

• Recenserades: 24 maj 2024

En mycket fin vistelse med mycket trevlig och tillmötesgående personal i ett vackert inrett hotell.
    • Vistelsen var 1 natt

Viktigt att veta att receptionen öppnar 15.00.

Otroligt trevlig personal! Mycket vackert rum och tyst.

• Recenserades: 23 maj 2024

• Vistelsen var 1 natt

Hissen var väldigt långsam och maken tyckte sängen var för hög. Inget att klaga på egentligen.

Lagom stort. Bra läge och fint rum. Lugnt och tyst.

• Recenserades: 20 maj 2024

9,0
    Jättefint och över förväntan!
    • Vistelsen var 1 natt

Småsaker men: Kaffet kunde gärna varit bättre än det automatkaffe som erbjöds. Lite synd att receptionen och bar/café var öppet så begränsad tid på dagen.

Över all förväntan! Supertrevligt, personligt och genomtänkt rum! Allt man önskade sig fanns på rummet. Det var välstädat och mysig atmosfär, trevlig personal och mysig frukost. Perfekt att stanna någon natt och speciellt om man har olika tågtider att passa för sällskapet.

• Recenserades: 19 maj 2024

Trevligt!

Frukosten var utmärkt.

• Recenserades: 17 maj 2024

Personligt och hemtrevligt.
    • Familjerum
    • Vistelsen var 1 natt

Lite trångt där man skulle ta frukosten.

Supertrevlig kvinna som tog emot oss och som ägde hotellet. En mycket positiv och personlig upplevelse! Smakfull frukost. Parkering precis utanför ingången.

• Recenserades: 16 maj 2024

9,0
    Personligt, stilrent och varmt välkomnande - vi skulle absolut vilja återvända!
    • Enkelrum

Enda (lilla) minus var att vi saknade lite mer förvaring för kläder och att jag tyckte sängen var hård ( men min man tyckte den var perfekt så uppenbarligen en smaksak).

Fantastisk frukost! Jättetrevlig personal och ett personligt bemötande. Snyggt inrett, härlig stämning och fräscha rum. Bli inte avskräckta av att det ligger precis vid tågstationen - hotellet har tidernas mest isolerade fönster - vi hörde inte ett ljud från tågen under de två dygn vi bodde där.

• Recenserades: 16 maj 2024

• Vistelsen var 1 natt

Frukost och inredning var toppen men framför allt var personalen helt fantastisk! Extra plus att det fanns veganska alternativt till frukosten trots att det är ett ganska litet hotell.

• Recenserades: 11 maj 2024

Mysig och härlig.
    • Fyrbäddsrum

Extrasängarna i familjerummet var inte så sköna

Mysig frukost! Fanns allt man ville ha, gott och välgjort

• Recenserades: 10 maj 2024

• Vistelsen var 1 natt

Va ett litet mysigt hotell. Lite familjert! Nära stan och allt annat. Stora rymliga rum!

• Recenserades: 7 maj 2024

9,0
    Allt var bra och vi kommer gärna tillbaka.
    • Vistelsen var 1 natt

Mysigt och personligt. Inte ett av alla standardrum i de stora hotelkedjorna.

• Recenserades: 7 maj 2024

Prisvärd upplevelse
    • Vistelsen var 1 natt

Något kyligt i badrummet-kan bero på väderomslag?

Mycket trevlig vistelse.Bra rum på alla vis. Frukosten var fantastisk-FAMILJÄRT

• Recenserades: 24 april 2024

9,0
    En otroligt mysig miljö som vi alla gillade. Fint stort rum med härlig inredning
    • Vistelsen var 1 natt

Ett litet mysigt hotel med fantastisk personal. Till frukost serverades det mesta som man kan önska. En bonus till kaffet efter frukost var de små hembakade rabarberpajerna. Läget var suveränt bara runt hörnet till alla restauranger och nästan raka vägen in till centrum från motorvägen om man kommer med bil och åker du tåg kliver du i stort sett av vid verandan.

• Recenserades: 23 april 2024

8,0
    Trevligt och mysigt litet hotell!
    • Vistelsen var 1 natt

Hade varit bra att veta att hotellet var stängt fram till kl 15, dvs gick inte ens att lämna in väska vid ankomst innan man gav sig ut på stan. Det fanns ingen information alls om detta! För oss funkade det ändå då vi kom m bil.

Litet mysigt stationshotell. Fina rum med skön säng. Frukostmatsalen gav en ”hemma hos” känsla.

• Recenserades: 22 april 2024

• Dubbelrum

Supermysigt hotell med bra läge. Supertrevlig personal. Miljön var mysig och rummen välstädade. Trots att hotellet låg precis vid tågstationen blev vi aldrig störda av detta. Bra frukost med allt som man kunde önska. Kommer gärna hit igen :)

• Recenserades: 17 april 2024

Örebros mysigaste
    • Resa i jobbet
    • Vistelsen var 1 natt

Otroligt mysigt och familjärt. Sköna sängar och så trevlig personal. Skönt att ha tåget utanför dörren också. Detta är mitt nya favorithotell!

• Recenserades: 16 april 2024

Bästa hotellet bland många bra hotell jag bott på i Örebro
    • Resa i jobbet
    • Vistelsen var 1 natt

Fantastisk frukostbuffé, fina rum, helt tyst i rummen trots att hotellet ligger så nära bilvägar och tågbanor. Superbra service och helt klart bästa hotellet jag bott på i Örebro (har testat de flesta).

• Recenserades: 14 april 2024

En fantastisk upplevelse

Att man inte kunde sitta i lobbyn efter 19.00

Fantastisk personal som gav oss ett gott och trevligt bemötande under hela vistelse. Fina och fräscha rum med en grym frukost.

• Recenserades: 10 april 2024

Toppenboende nära stationen!
    • Vistelsen var 1 natt

Mycket trevlig bemötande, mysigt rum och fin frukost. Bra info om incheckning efter öppettid. Prisvärt och en bra helhetsupplevelse. Har absolut inget negativt att säga.

• Recenserades: 7 april 2024

Mycket trevligt
    • Vistelsen var 1 natt

God frukost med mycket att välja mellan. Jättetrevlig personal och mysigt fräscht rum. Bra läge med en kort promenad till slott/centrum.

• Recenserades: 4 april 2024

Inget

Centralt beläget till tåg och centrum. Mycket trevlig personal. God och fin frukost. Sköna sängar 5 stjärnor från oss

• Recenserades: 1 april 2024

Fantastiskt
    • Dubbelrum

Mysigt hotell med fina rum. Bra frukost och trevlig personal.

Bodde här mars 2024