2. Hotellrecensioner SVE

6,1

6,1

• Recenserades: 27 mars 2023

7,0
    Enastående läge men väldigt kallt.
    • Vistelsen var 1 natt

Lite svårt att hitta till själva huset. Inte isolerat ordentligt så när kylan drar in så blir det ordentligt kallt på nedervåningen trots de olika värmekällorna.

Läget är enastående. Häftigt med ett äldre hus i gamla staden.

Bodde här mars 2023

• Recenserades: 11 augusti 2022

6,0
    Kunde ha varit bästa stället.
    • Dubbelrum med sjöutsikt

ostädat!!! Damm och spindlar och spindelnät överallt. Handdukarna luddade nåt fruktansvärt och sängen var väldigt nerlagda. Kändes som en ordentligt upprustning skulle behövas. Då skulle vi lätt komma tillbaka.

kanon läge och kunde ha varit supermysigt

Bodde här augusti 2022

• Recenserades: 6 augusti 2022

Bra

Saknade frukost.

Fint läge vid ån. Annorlunda boende.

Bodde här augusti 2022

• Recenserades: 14 juli 2022

Inte värt pengarna
    • Dubbelrum med sjöutsikt

,Svårt att hitta. Ingen mötte oss som det stod i annonsen. Ingen svarade på de nummer vi fått. Smutsiga mattor, kladd i kök och kylskåp, överfull papperskorg i badrummet, ej ståhöjd i duschen, bara en kudde till två sängar, inga handdukar, ruttet staket på bryggan. Båten som man kunde hyra för dyra extrapengar var full med regnvatten och skräp och hade ingen durk. Det regnade in. Trappan till övervåningen var enormt brant med höga steg. Dammigt. Utemiljön dåligt underhållen och motsvarade inte bilderna

Läget, närheten till stan, underbart att sitta på bryggan och se ut över ån. Charmigt och mycket speciellt hus

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 27 juni 2022

Acceptabelt
    • Vistelsen var 1 natt

Att det inte gick att få tag på personal i förväg för att få svar på frågor Råttbajs på golvet Fanns ingen spis eller kastruller, fick dock en iduktionshäll och en aluminium kastrul,??? Fungerar ju inte.. 2 sängar var uppblåsbara madrasser med punktering på Saknades husgeråd som skulle finnas Allmänt stökigt/farligt med spikar, trasiga glasskivor mm Räcket mot vattnet kändes väldigt ostabilt

Läget och lite mysigt

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 3 juni 2022

Bra
    • Grupp
    • Vistelsen var 1 natt

Mystiska meddelanden från värden innan ankomst. Språkligt HELT otydbara med dubbla negationer och fel årstid. Vi upplevde båda två som bodde där att sägkläderna till bäddsoffan och handdukarna verkade otvättade.

Stugan var supermysig och läget helt fantastiskt. Härligt att ha kök och ett helt eget litet hus att bo i. Perfekt att sitta på bryggan i kvällssolen och äta middag!

Bodde här juni 2022

• Recenserades: 19 april 2022

7,0
    Jättecharmigt boende sommartid när det är varmt ute och du kan leva på sallad ett par dagar.
    • Dubbelrum med sjöutsikt

Inte för den som är petig med städning. Det står "lämna det som när du kom" ja jag gjorde det och lite renare än så. Popcorn på golvet vid mysfotöljerna. Disk smutsig för att inte tala om en av filtarna i rummet som var helt fläckig av smuts. Wifi är så dåligt att det inte går att använda till något vettigt. Saknar ett par kokplattor så hade man kunnat laga lite mat, inte bara "micra". Jag hoppas värdarna städar bättre nu mellan gästernas bokningar.

Pittoreskt boende i gamla stan i Eskilstuna med utsikt över ån. Prisvärt då jag betalade 500:-/natt när jag sov där i april. Nära till centrum och bra och prisvärd parkering i närheten.

Bodde här april 2022

• Recenserades: 6 mars 2022

7,0
    mysigt, men skulle bwhöva uppdatering på vissa saker. städning sådär.
    • Dubbelrum med sjöutsikt

ingen kokplatta, brödrost, osthyvel, tv funkade inte, kylen frös all vår mat, inte helt tydligt vad gäller städning, sopor mm. strömavbrott första kvällen.

bra läge, mysigt hus

Bodde här mars 2022

• Recenserades: 5 februari 2022

Ganska bra
    • Vistelsen var 1 natt

Lite dragit men egentligen inget problem. Finns filtar och extra element.

Charmigt annorlunda boende centralt och i mysiga kvarter.

Bodde här februari 2022

• Recenserades: 21 december 2021

6,0
    kanske inte ett boende för vintertid, men det anade jag.
    • Dubbelrum med sjöutsikt

sängen var ju som en banan o det var riktigt dåligt städat. hittade hårnålar, liten parfymflaska o stora dammtussar. lakanet var av nåt slags frotté o kändes både oskönt o ofräsht då det såg väldigt använt ut. satellitkanalerna vet jag inte vilka de var

stilen på stugan, riktigt charmigt. coolt hur de tagit vara på utrymmet. riktigt sköna kuddar o täcken.

Bodde här december 2021

• Recenserades: 12 november 2021

5,0
    Pittoreskt litet hus som är värt ett besök sommartid.
    • Vistelsen var 1 natt

Det drog ganska mycket, kyliga vindar så här i november. Lite ranglig trappa tillika golv. Dålig belysning på nedre planet. Halvdan sängkomfort. Huset gör sig definitivt bättre under sommarhalvåret.

Läget mitt i stan och det pittoreska med huset och miljön runt omkring.

Bodde här november 2021

• Recenserades: 12 oktober 2021

7,0
    En trevlig vistelse i allmänhet
    • Vistelsen var 1 natt

Lite lågt i tak på övervånningen för en lång man som jag och sängen var för mjuk för mig men det är ju en smaksak. Vattnet i duschen rinner inte ut så snabbt så risk för översvämning finns om man inte är observant! ... miljöduscha alltså!

Kyl, kaffebryggare och micro etc fanns i ett pentry. Mysigt hus, centralt vid ån. Träffade ingen personal men det behövdes inte, för nyckeln satt i dörren och allt jag behövde fanns.

Bodde här oktober 2021

• Recenserades: 6 augusti 2021

5,0
    ett fräscht ställe som har fallerat totalt, från topp till botten på 2 år.
    • Dubbelrum med sjöutsikt

Varför lagar man inte vatten kranen i köket, den va ju alldeles lös, ej fastmonterad, verkar som om att just underhållet att hålla det fräscht är tappat hel och hållet. dåligt städat i alla hörn. fans ej heller komplett bädd sett till bäddsoffan. ett lakan fattades.

De skyllde på pandemin, så de ordnade inte frukost som förr, att de ställde en korg utanför dörren. man fick ordna frukost själv. fans inga stekmöjligheter så blev ingen Bacon och äggröra. sämst

• Recenserades: 24 juli 2021

6,0
    Mysigt lantlig känsla mitt i stan. Annorlunda med gamla huset, lågt i tak snett golv och hukandes duschande!
    • Dubbelrum med sjöutsikt

Står att det finns kök, men då tycker jag att det ska finnas någon kokplatta åtminstone för att koka ägg. Endast mikro. Genomruttet trä på altan/brygga. Stegen ner i barnet åkte in under bryggan/oanvändbar. Sängen var som en grop, bäddsoffan däremot var bättre att sova i. Saknades lite husgeråd som smörkniv, svårt att bre smör med en grillkniv. Gick ej att stänga dörren helt ut till altan, en råtta smet in, fick täppa till med en handduk.

Supermysigt i gamla stan! Bryggan med kvällssol! Närhet till allt.

• Recenserades: 13 juli 2021

Acceptabelt
    • Vistelsen var 1 natt

Fantastiskt läge, kul som ploj-grej men inte mer än så. Lågt i tak och trångt, inget för barnfamilj som vi var.

• Recenserades: 17 maj 2024

Mycket dåligt
    • Dubbelrum med sjöutsikt

Elkablar som var blottade. Ingen frukost, pandemin är över. Snett och vint med lösa golvplank Skitigt och rörigt runt huset

Läget

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 13 maj 2024

En genuin pärla
    • Vistelsen var 1 natt

Härligt solläge med tillhörande brygga. Ett gammalt renoverad brygghus med charmerande golv och autentisk känsla. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 19 oktober 2023

4,0
    Aldrig mer
    • Vistelsen var 1 natt

Boendet har en charm men ingen personlig touch. Disktrasa och disksvamp gammal o sliten. Duschen använde vi aldrig. Vi lämnade tidigt på morgonen efter en dålig natt sömn.

Äldre byggnad med coolt läge vid vattnet centralt

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 20 september 2023

Opålitlig värd.
    • Vistelsen var 1 natt

Ingången till stugan var mycket svår att hitta, och hyresvärden fanns ingenstans att få tag på. Trots att jag fick hjälp av några grannar ver det ingen som kunde hitta ingången aller nyckellådan som skulle vara där. Efter mer än en timme av letande och försök att nå hyresvärden gav jag upp och fick aldrig se insidan av stugan.

Stugan ser fin ut utifrån och ligger i ett mycket vackert område.

• Recenserades: 18 september 2023

En mysig bod. Härligt att sitta ute på bryggan .

Ej ny bäddat i sängen .

Läget underbart

• Recenserades: 7 september 2023

Superhäftigt boende på vattnet i gamla stan

Hur mysigt som helst. Rekommenderas

• Recenserades: 25 augusti 2023

1,0
    Hemsk. Åkte hem efter en natt fast vi bokat 2 nätter.
    • Dubbelrum med sjöutsikt

Städningen, inga handdukar smutsig disk i lådorna. Dålig belysning. Lukade fukt och mögel i hela huset!

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 8 juli 2023

4,0
    Mysig stuga, men ostädat och ganska rörigt. Trappan var svår att gå i och dörren till badrummet gick inte att stänga. Vä
    • Vistelsen var 1 natt

Dammigt, trångt, och rörigt. Det var svårt att få tag på personalen. Jag ringde flera gånger utan svar. Och frågan jag ställde via mejl fick jag svar på långt efter att vi checkat ut.

Perfekt läge. Jättefint med bryggan.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 15 juni 2023

8,0
    Semester mitt i stan
    • Vistelsen var 1 natt

Perfekt stuga med egen badplats. Charmigt

Bodde här juni 2023