2. Hotellrecensioner SVE

6,4

6,1

• Recenserades: 23 maj 2023

4,0
    Ok att sova några nätter, men nästa gång prövar vi ett annat ställe.
    • Dubbelrum med eget badrum

Trots att dörren låstes innifrån kunde man öppna den utifrån. Tv i det ena rummet gick inte att få igång. Enligt hemsida skulle det finnas tillgång till kaffe, te och pasta men det hittade vi inte. Köket som man skulle kunna använda var jätte slitet med söndriga lådor och luckor. Det fanns inte glas , tallrikar eller bestick att låna. Grytor mm verkade tillhöra andra boende.

Rummen var stora men lite slitna. Fint och renoverat badrum. Fri parkering

• Recenserades: 14 april 2023

• Dubbelrum/Tvåbäddsrum med delat badrum

Rummet var fint det enda är sängen och mer städ behövs.

• Recenserades: 2 april 2023

6,0
    Man får vad man betalar för. Goda bussförbindelser in till centrala Göteborg.
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum med delat badrum

Allmänna utrymmen i korridorer och trapphus ganska dåligt städade. Antar att de har haft problem med gäster som stjäl porslin och bestick? I köket finns det kastruller och stekpannor, men inga matlagningsredskap såsom stekspadar och slevar, inget porslin. Frågade och fick personligt porslin och bestick att låna, dessa får man förvara på sitt rum. Man klarar enkel matlagning i köket. Fick gäster en kväll och de tog med sig egna kaffekoppar. Rummet hade OK temperatur på morgonen när solen låg mot fönstret, senare på dagen/kvällen kallt på rummet (mars månad).

Nära busshållplats med goda förbindelser in till stan. Lugnt. Rummet, gemensam dusch och toalett var välstädade. Få gäster, aldrig kö till dusch och toalett. Nära till toalett och dusch från rummet. Bekväm säng.

Bodde här april 2023

• Recenserades: 27 mars 2023

• Vistelsen var 1 natt

Mycket enkelt rum, spartanskt. Låset i dörren började pipa utan synbar anledning

Bra service och läge. Bra parkering och nytt fint duschrum.

• Recenserades: 9 januari 2023

Ganska bra
    • Vistelsen var 1 natt

Saknade dörrmatta. Ingången är vid gaveln. I detta fallet så spöregnade och det fanns ingen chans att kunna torka av hundarna innan man klev in, så det blev blött på hela golvet i rummet. Badrummet vart Stort men iskall under vintern.

Bra Stort utrymme för hundarna. Trevlig miljö.

Bodde här januari 2023

• Recenserades: 8 september 2022

helt ok
    • Familjerum (2 vuxna + 2 barn) med delat badrum

det fanns inte frukost. hittade köket andra dagen ingen visade eller talade om att det fanns. Hårda sängar. väldigt bullrigt utanför och väldigt varmt i rummet. Dörren gnällde och pep. ofräscht badrum där lampan släcktes efter 20 s. svårt att sminka sig ta ur linser etc när man inte ser.

att det var ett acceptabelt pris och bra kommunikationer in till centrum. gratis parkering. enkel bokning och snabba svar på frågorna inför bokningen

• Recenserades: 30 augusti 2022

• Dubbelrum med eget badrum

Oerhört lyhört, trafiken utanför störde något under kväll/natt.

• Recenserades: 28 augusti 2022

• Reser med vänner
    • Vistelsen var 1 natt

Städningen. Det var stopp i handfatet och golvet var så halt att man nästan halkade. Det var någon ventilation eller nått som lät hela natten.

Enkelt att ta sig dit. Prisvärt. Skönt att man kunde välja om man vill ha eget badrum eller inte.

• Recenserades: 3 augusti 2022

• Vistelsen var 1 natt

elen försvann på natten och med väldigt litet fönster var det svårt att se något och även trycket på vattnet blev dåligt så det fick bli väldigt snabb duschning.

rent och snyggt även om rummet var tråkigt

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 17 juli 2022

• Vistelsen var 1 natt

Ungar som sprang o bankade på rutor på bottenvåning. Ingen ansvarig på plats men när vi ringde kom någon och det löste sig. Ta med egen förlängningsdladd och grenuttag.

Man får vad man betalar för.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 19 maj 2022

Ganska bra
    • Med sällskapsdjur
    • Resa i jobbet
    • Vistelsen var 1 natt

Jag meddelade personalen om de saker som inte fungerade och de tog det val och vill rätta till. Rena funktionsgrejer så hoppas att det blir åtgärdet. Köket kunde varit bättre utrustat, och ordning/städning. Men det bodde många här - långtid gissar jag, flera av lådorna innehåll lök/potatis osv

Superskön säng! Jag meddelade personalen via telefon om de saker som inte fungerade och de tog det val och vill rätta till

Bodde här maj 2022

• Recenserades: 7 april 2022

6,0
    Skön säng och goa täcken o kudde. Rent o snyggt på rummet.
    • Vistelsen var 1 natt

Förstår att bestick mm försvinner men det behöver informerad om vid bokningen.

Bra rum mm men man måste veta att inga bestick och tallrikar finns i köket. Personalen svarade på telefonsamtal och löste både incheckning/utcheckning smidigt. Även på frågan hur jag låser dörren och var fjärrkontrollen är.

Bodde här mars 2022

• Recenserades: 5 december 2021

det var kallt

Bodde här december 2021

• Recenserades: 13 september 2021

Dyrt
    • Vistelsen var 1 natt

Det luktade rök. Våningssängen var väldigt obekväm. Vissa sängar hade fläckiga lakan.

Smidig incheckning.

Bodde här september 2021

• Recenserades: 30 maj 2023

fruktansvärd vistelse
    • Resa i jobbet
    • Vistelsen var 1 natt

det gick inte att låsa dörren. personalen uppgav att dom svarade dygnet runt i telefonen, men dom svarade inte fastän jag ringde ett flertal gånger. fick rigga massa stolar vid dörren och handtaget och sova med kläderna på. skit alltså☹️ dörren var dessutom direkt ut så vem som helst kunde kliva in☹️

okay

• Recenserades: 27 maj 2023

7,0
    Bra
    • Grupp
    • Dubbelrum med eget badrum

Golvet i rummet var klibbigt

Sköna sängar, fräscht, golvvärme i toan

Bodde här april 2023

• Recenserades: 18 maj 2023

8,0
    Bra vistelse, tack
    • Vistelsen var 1 natt

Lite långt från stan, men det visste jag redan sedan innan.

En väldigt bra vistelse. Tack

• Recenserades: 12 mars 2023

7,0
    Bra
    • Dubbelrum med eget badrum

Inga krokar i badrum till handdukar, ingen sänglampa och ingen sittgrupp som utlovades i bokningen

Bra rum och bra läge

• Recenserades: 16 januari 2023

• Dubbelrum med eget badrum

Sängarna var bra men inga bra grejer på rummet som tex en vattenkokare , inga krokar att hänga handdukar på en stol i rummet som var av plast . Kunde inte fixa vare sig kaffe eller thevatten. Men bra med egen tid o dusch. . Här kan man bo om inget annat finns ledigt i området

Bodde här januari 2023

• Recenserades: 19 december 2022

2,0
    • Vistelsen var 1 natt

Receptionen var stängd . Telefonsvarare När de ringde tillbaka: Vad vill du? Ljudnivån från ventilationen mellan 45 och 55 dB(A) hela nattenå

Rent

Bodde här december 2022

• Recenserades: 4 november 2022

3,0
    Dåligt
    • Vistelsen var 1 natt

När man kom dit fanns det ingen personal på plats man fick ringa ett nummer till någon så man fick veta vilket rum man hade. Det stod det inte heller någonstans i mailet när man fick bekräftelsen utan det fick vi veta av en annan som bodde där. Toalett och dusch som man delade på var inte trevliga skulle behöva en ordentlig renovering

Bodde här november 2022

• Recenserades: 3 oktober 2022

Tänk efter 2 gånger
    • Vistelsen var 1 natt

Står i beskrivningen: bjuder alla gäster på kaffe/te och kaka. Det såg vi inget av. Står: tillgång till gemensamt kök. Det visar sig att man själv måste ha med sig ALLT man behöver i köket. Tallrikar, glas, bestick... Det hade vi inte packat i väskan. Golvet var så klibbigt i rummet att sockorna fastnade och på våningssängens stege fanns något oidentifierat fasttorkat. TV fungerade inte ... Orkar inte fortsätta.

Bra läge. Smidig incheckning på distans vid sen ankomst.

Bodde här oktober 2022

• Recenserades: 21 september 2022

• Grupp
    • Vistelsen var 1 natt

smutsigt. folk bodde där permanent.

läget. bussen utanför.

• Recenserades: 1 september 2022

Usch!
    • Familjerum (2 vuxna + 2 barn) med delat badrum

Det var så otroligt äckligt. Fläckar på hela heltäckningsmattan, det stank konstant matos ända in på rummet, låset till hotellrummet tog en evighet att förstå sig på, städningen var under all kritik, golvet i rummet hade en hinna som strumporna fastnade i (vi hade konstant skor på oss efter att vi upptäckt detta), lamporna på rummet var starka lysrör där kåporna var full av flugor och insekter, madrassen var full av fläckar vilka lös igenom lakanet (blod?) det låg bajs(!!!) i duschen, badrummen var så äckliga. Allt var gammalt, slitet, trasigt och ofräscht. Vi försökte finna annat boende men utan någon framgång. Vi duschade såå länge när vi kom hem. Jag rekomenderar ingen att bo här.

Absolut ingenting.

Bodde här augusti 2022

Gäster har även recenserat dessa boenden: