2. Hotelbeoordelingen Saoedi-Arabië
  3. Hotelbeoordelingen: Al Madinah Al Munnawarah Province
  4. Hotelbeoordelingen Medina
  5. Beoordelingen van Le Bosphorus Hotel - Waqf Safi

Beoordelingen over Le Bosphorus Hotel - Waqf Safi

Al Manakhah District,Al Zubair Bin Al Awam Street 2234, 42311 Medina, Saoedi-Arabië

#17 van de 240 hotels in Medina

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

Fijn verblijf
    • Classic Vierpersoonskamer

Locatie is prima, fijne kamer, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

ramen waren niet schoon

personeel is zeer vriendelijk eten was lekker en gevarieerd perfect voor vrouwen, ligt precies tegenover de ingang van vrouwen bij almasjid alnabawi.

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

locatie, netheid en eten waren top
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geluid van restaurant/ keuken was wat hoorbaar in de kamers

locatie, personeel, ontbijt en diner, netheid

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Locatie, netheid en eten waren heel goed
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van het restaurant was spijtig genoeg hoorbaar in de kamers.

Hotel was proper en de locatie was heel goed. Het ontbijt en diner waren ook uitgebreid en heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Fijn hotel in Medina
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer dat uitzicht had op een soort patio. Op dat patio is een soort lounge van het hotel. In de avond is het enorm lawaaierig. Daarnaast ging het raam van de kamer ook niet helemaal dicht en zitten er geen dubbele glazen in. Kortom, wij hebben met oordopjes moeten slapen. Bij het ontbijt was de koffie echt niet te drinken. Enorm jammer. Houd er rekening mee dat als je een vroege ochtend vlucht hebt, er bijna geen taxi's voor de deur staan. Terwijl dit iets later op de ochtend juist wel is. Je moet dan via Uber een taxi bestellen. Op het moment dat ik het wilde doen moest ik 40 minuten wachten en dat was geen optie. Doe dit dus op tijd. Alhamdoelilah hadden wij het geluk dat wij na 15 minuten wachten toch nog een grote taxi aankwam. Wij waren met 4 personen en 4 koffers, dus de kleinere taxi die eerder aankwam, konden wij niet gebruiken.

Hotel ligt aan het plein van de moskee. Het is maar 2 minuten lopen naar de moskee toe. Kamer was ruim en netjes. Matras en kussens lagen prima. Badkamer was netjes. In je kamer heb je een koffieapparaat met koffiecups. Koffie was lekker. En uiteraard een waterkoker voor de thee. Ontbijt was uitgebreid. Voor ieder wat wils. Warme maaltijden, maar ook croissants, toast, zoete broodjes etc.. Wij sliepen in Mekka in een hotel waar het ontbijt wel net even allemaal lekkerder smaakte, maar Alhamdoelilah! Airco in de kamer is top. Wij sliepen met de airco aan op een laag temperatuur en wij hoorden geen enkel geluid. Ideaal! Wij sliepen op de 9e verdieping en gelukkig was het heerlijk rustig op deze verdieping. Belangrijk was dat wij ook niet in een buurt van 1 van de liften sliepen. In de buurt heb je een winkelcentrum met een supermarkt.

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Goed hotel met een mooie locatie
    • Kamer met Kingsize Bed

Als je kamer in de buurt van de lift hebt hoor je constant het geluid van de lift, dus elke keer als iemand op de knop drukt hoor je een irritant geluid. Dit gaat dus de hele dag door, ochtend/middag/nacht. Dit is wel echt storend.

Locatie is top, voor degene die met vrouw is is het ook ideaal aangezien je op loopafstand van vrouwen ingang bent

• Beoordeeld op: 29 maart 2024

Mijn verblijf was tijdens de ramadan umra
    • Basic Driepersoonskamer

WiFi was niet goed slechte verbinding

Locatie en de ontbijt was heel goed. Deze hotel is zeker aanbevolen

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Voortreffelijk verblijf!

Niks!

Alles. Vriendelijke personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, grote en schone kamer en vooral dichtbij de grote moskee!

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

• Classic Vierpersoonskamer

De badkamer was oke maar kon beter. Water liep overal heen. De slang van de wc werkte niet goed.

De ligging, klantvriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Mijn verblijf bij dit hotel was uitstekend. Hotel ligt tegenover de moskee en personeel was uitstekend. Elke dag werd er

Alles was perfect!

Locatie 10 Personeel 10 Omgeving 10

• Beoordeeld op: 29 december 2023

Netjes

• Beoordeeld op: 14 november 2023

• Kamer met Kingsize Bed

Mijn eerste keer in deze hotel maar wat ben ik goed ontvangen en geholpen door de lieftallige dame genaamd "Dana". Heb een suite gekregen die echt voortreffelijk was zeer groot, heb je een gezin of ben je met meerdere personen vraag om hun suites echt een aanrader. Zeer schone kamers, heel goed eten, top personeel op alle niveaus, locatie is echt geweldig dichtbij. Al met al een echte aanrader en kijk zelf uit naar volgende keer.

• Beoordeeld op: 10 november 2023

Goed hotel dicht bij de moskee
    • Kamer met Kingsize Bed

Zou fijn zijn als de balkon deuren open konden

De locatie dicht bij de moskee

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Fantastische hotel met fantastische mensen en service.
    • Kamer met Kingsize Bed

Eindelijk een hotel dat een goede service biedt. Ontvangst was top en snel. Ontbijt en avondeten in het hotel was goed en zeer veel keuze. Er werd goed schoongemaakt. Prachtig uitzicht gehad op de moskee. Iedereen was behulpzaam. Je bent met een paar minuten lopen in de moskee.

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Locatie

Personeel en locatie, met name Sana was erg behulpzaam en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Geweldig gewoon doen!
    • Classic Vierpersoonskamer

Fantastische kamers . Goed personeel en een prima ontbijt meer heb je niet nodig. Prachtig uitzicht!!

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

10 voor de service
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

wij hadden kamer 909 (9e etage dus) en hadden een superieur kamer met kingsize bed. kingsize bed is gewoon 160 breed. en is geen boxspringbed maar een pocketvering. bij iedere beweging die mijn kind of mijn man maakte voel je dat op het matras. je moet ervan houden. het bed situeert in deze kamer 909 met de voeten richting kaa’ba. echt not done. wij hebben onze kussens toen omgedraaid en sliepen dus met onze hoofden bij het voeteneinde. een architect foutje in nadeel van iedere moslim. verder hele mooie kamer, lekker fris. en vrij ruim. in Ramadan hebben wij 1 dag gebruik gemaakt van iftaar buffet. lekker eten. maar met ramadan was het restaurant capaciteit zwaar overschreden. lange wachtrijen en geen zitplekken

het uitzicht op de groene koepel van de graftombe van mijn Geliefde Profeet vrede zij met hem. hassan onze schoonmaker was echt ontzettend vriendelijk. je krijgt van mij een 10 voor het goede zorgen van ons. elke dag flesjes water per persoon. elke dag kamer stofzuigen en dweilen. elke dag badkamer verschoning en vooral: elke dag werd het beddengoed volledig verwisseld. voor het eerst ben ik zo tevreden geweest over de service van het hotel😁

• Beoordeeld op: 28 april 2023

Prima kamer Top personeel Goede ontbijt Perfecte locatie! Netjes en hygienisch

• Beoordeeld op: 14 mei 2022

Nette hotel

Niks.

Kamers zijn ruim en netjes. En met Eid heeft het hotel het ook extra leuk gemaakt voor de gasten met taart en leuke versieringen. Slechts 6 minuten lopen naar de vrouwen ingang nummer 15. Alhamdulillah.

• Beoordeeld op: 12 mei 2022

Zeer tevreden en rustgevende hotel
    • Basic Driepersoonskamer

Kamers worden volgens mij niet dagelijks schoon gemaakt. We hadden namelijk de knopje aangezet om de kamers schoon te maken maar dat was 2 keer niet gebeurd. Misschien was het die tijd dat wij gegaan zijn een drukke periode mogelijk dat het anders is op andere momenten van het jaar.

Gelijk bij aankomst werden we geholpen met de koffers. Hotel lijkt wel nieuw. We hadden twee kamers geboekt. een van de kamers had uitzicht op de Mescid Nabawi. Kamers waren netjes en schoon en alles werkte naar behoren. Personeel was netjes en aardig en behulpzaam. In de lobby kan je wat te eten en drinken halen. Was ook een leuk hoekje gemaakt met ottomaanse kleedjes en zitplekken was prachtig en rustgevend. Zeer tevreden geweest en zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 3 januari 2022

Top!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten was goed maar mag wat meer variatie en uitgebreider.

Geen idee hoeveel sterren het hotel heeft maar ziet eruit als een 5 sterren. Service, vriendelijk personeel, schone nette kamers.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 18 april 2024

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De manier van betalen en te weinig liften. Ik had het hotel gemachtigd het bedrag te incasseren via mijn credit card. Dit hebben ze niet gedaan of is ze niet gelukt. Daardoor moest ik geld opsturen om mijn boeking te reserveren. Dit was tijdens het boeken niet nodig, maar achteraf opeens wel. Ik kreeg geen andere opties van het hotel, moest direct betalen anders werd mijn boeking geannuleerd. Het is best lastig om met de banken van Nederland geld te sturen naar een rekening in Saudi Arabie. Gelukkig is het na meerdere pogingen toch gelukt om aan te betalen. Voor de rest was het tijdens mijn verblijf een prima hotel.

De locatie was top

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Kamers zijn niet rookvrij!
    • Kamer met Kingsize Bed

Tegen het regelement in werd er gewoon gerookt op de 9e verdieping. Op de kamer ging dat niet in verband met de rookmelders maar men ging roken in de badkamers, waar geen rookmelders hingen. De gangen stonden wel blank van de rook. Het personeel mag de gasten hierop best aanspreken. Mijn eigen badkamer stonk ook vreselijk naar sigaretten geur van de gasten voor mij!

Ontbijt is goed geregeld