Tenerife Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sol Tenerife Beoordelingsscore: 7

“Kort bij het strand, mooie wandelingen in de avond met gezellige terrasjes. Erg vriendelijk personeel. Goed restaurant, veel keuze.”

• Single Fin Hostel Beoordelingsscore: 7

“Ontvangst goed ...Vriendelijke werker daar...Aangezien ik maar bleef tot s avonds om mijn vlucht te halen was de prijs voor mij heel goed..”

• “Armbandje met RFID chipje (contactloos), waar je je kamer mee kan openen, waarmee je het drinken tijdens het avondeten en alle drinken en eten in de bar op je kamer kan zetten. En waarmee je gewoon kunt zwemmen. Super makkelijk! Zéér vriendelijk personeel. Spreekt ook prima Engels. Als je zoals wij later op de dag of pas ‘s avonds vertrekt, kunnen de koffers gedurende de dag ergens achter een gesloten deur gestald worden, kan er nog de hele dag van het zwembad gebruik gemaakt worden en kan er gratis een courtesy room geboekt worden (voor een half uur) om je nog even op te frissen voor je weer terug reist. Zeer goede ligbedden bij het zwembad. Met extra kussentjes.”

• Route Active Hotel Beoordelingsscore: 9

“Heel leuk hotel met nieuwe inrichting. Prachtige tuin. Ontbijt en diner uitgebreid en vol smaak. Prachtige omgeving om te wandelen en Puerto de la Cruz te bezoeken.”

• H10 Gran Tinerfe - Adults Only Beoordelingsscore: 9

“Het eten was voortreffelijk”

• Labranda Suites Costa Adeje Beoordelingsscore: 8

“Mega groot resort met heel veel verschillende faciliteiten.”

• MYND Adeje Beoordelingsscore: 9

“Goed ontbijt Mooi en schoon zwembad”

• “The Level, de service, de locatie”

• H10 Las Palmeras Beoordelingsscore: 7

“vriendelijk personeel, kamer was proper, ontbijt was oké”

• Gran Oasis Resort Beoordelingsscore: 1

“Helemaal niks … we hebben 5 nachten geboekt … na 1 dag zijn we weg gegaan hebben we wat anders geregeld …. Geld gewoon over de balk niet aan te raden”

De 30 beste hotels in: Tenerife