2. Opinions d'hotels de Indonèsia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de West Nusa Tenggara
West Nusa Tenggara Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Coconut Homestay Tetebatu Puntuació: 10

"El tracte familiar ha sigut increible. Fendy y la seva família ens ha ajudat en tot, vam fer oli de coco amb ells… ens van donar dinar i de tot i més. Sens dubte li recomanaria a qualsevol persona que vulgui viure una experiència única. L’allotjament es de 10, inclús te aigua calenta! Està fet amb molt d’amor. Són daquets allotjaments que el turisme fan el bé."

• New Rinjani Homestay Puntuació: 10

"Allotjament amb molt d’encant situat entre camps d’arròs, les vistes són espectaculars. L’habitació era una cabanyeta molt correcte, amb el lavabo fora. Tot estava molt net. El personal ens va rebre amb un cafè i van estar parlant amb nosaltres una estona. A la nit quan vam arribar ens van convidar a una foguera que fan cada nit. I per l’endemà ens van oferir driver que ens va portar cap al Nord de Lombok, molt bon servei. No hi ha molta varietat d’esmorzar però estava bonissim."

• Kampung homestay Puntuació: 8

"L’habitació era molt ample"

• Girang Rinjani Bungalows Puntuació: 10

"Absolutament TOT, sobretot el propietari. La millor estada de tot el viatge d’Indonèsia, sens dubte. Tot està fet per la familia amb gust i amor. És el tipus d’allotjament que tot turista hauria d’aportar."

• Melbao Homestay Puntuació: 10

"Tot"

• The golden Ave bungalow Puntuació: 8

"l'esmorzar és senzill però bo."

• Nadil Homestay Puntuació: 10

"Habitació molt correcte, amb una terrasseta i un pati bastant agradable. En Nadil i la seva família han sigut molt acollidors, oferien cafè a totes hores i ens han llogat una moto a molt bon preu. Molt net, ambient tranquil"

• Fullmoon homestay Puntuació: 9

"Localització y el tracte familiar"

• Arnel Bungalows Puntuació: 8

"Ben ubicat aprop del port per anar a les illes Gili. És una bona opció de pas. Té bon aire acondicionat, llits comodes i el personal és amable."

• Casa Kapuas Puntuació: 10

"Ens hem sentit super ben acollides en un lloc tranquil i agradable. Esmorzar molt bo !!! Com si estiguessim a la peli “Alvin y las ardillas 3”, gent genial!! ens hem sentit com a casa!!! Segur que tornarem!!!"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de West Nusa Tenggara

A partir de 49.243 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com