2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Westelijke Nusa Tenggara
Westelijke Nusa Tenggara Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De onverwachtse verrassingen op een dag en het eten was waanzinnig. Ik begrijp niet dat ze maar 3 sterren hebben.”

• FRii Resort Gili Trawangan Beoordelingsscore: 6

“De ligging van het hotel is top, het huisje en het park hebben veel potentie.”

• Bale Gantar Beoordelingsscore: 9

“Het personeel is erg behulpzaam. Mijn vriend werd ziek en we konden een extra nacht blijven. Ze hebben een dokter voor hem geregeld en goed eten gegeven. Echt heel erg lief! Verder was het uitzicht prachtig op de vulkaan Rinjani!”

• Ayom Suite Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid”

• OYO 91830 Hotel Gemilang 2 Beoordelingsscore: 1

“Dit hotel was er niet”

• Gili Matiki Beoordelingsscore: 10

“De leuke huisjes, de ligging, het ontbijt en de gastvrijheid!!!top!!!!!”

• Kaleydo Villas Beoordelingsscore: 9

“De locatie”

• Oceans 5 Dive Resort Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijk en zeer sfeervol verblijf. De duikschool is ook zeer goed. Ze nemen echt de tijd voor goeie instructies.”

• Cocana Resort Gili Trawangan Beoordelingsscore: 10

“Wij hadden een kamer aan het lagune maar vanwege een lekkage hadden we kosteloos een upgrade gekregen naar een villa. De service is uitstekend. Het restaurant heeft niet erg veel aanbod dus vandaar hebben wij een fiets gehuurd. En voor lunch en diner soms bij een ander restaurant gegeten. Het resort is heel netjes en nieuw. Mooi ingericht. Ook de Villas en kamers zijn prachtig. De villa is erg groot, wij waren erg blij met onze upgrade. De bedden slapen heerlijk. En het is heerlijk rustig overal. Ook omdat alle Villas een prive zwembad hebben en andere kamers toegang hebben tot de lagune. Is het hoofd zwembad heerlijk rustig en mooie bedden bij het zwembad. Het prive strand is wel klein en smal, omdat er naast ook resorts zitten met prive stranden. Dat is wel jammer. Voor de rest waren wij erg tevreden over het resort en komen wij graag nog eens terug.”

• Swiss-Belcourt Lombok Beoordelingsscore: 6

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

De 30 beste hotels in: Westelijke Nusa Tenggara