Provincie Bologna Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Agriturismo La Cascinetta Beoordelingsscore: 10

“fantastisch verblijf. Uitermate lieve gastheer en gastvrouw. We vertrokken om 6u s morgens en hadden gezegd dat we het ontbijt daarom zouden overslaan, maar tot onze verbazing stond een vorstelijk ontbijt om 6u op ons te wachten met heerlijke verse taart, brood, vlees, kaas en vers gesneden fruit. Verder was het huis gelegen in een vredige rustige omgeving. Het dorp Pieve di Cento is gelegen op loopafstand en is zeer gezellig met enkele lekkere restaurantjes. Ik raad dit verblijf ten zeerste aan.”

• CDH My One Hotel Bologna Beoordelingsscore: 8

“fijn hotel en stad bereikbaar met de bus.”

• Hotel San Giorgio Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, hele fijne sfeer. De locatie is perfect tussen het station en de binnenstad. Regelmatig even een kleine pauze in het hotel genomen tussen de sightseeing activiteiten door.”

• Zanhotel Regina Beoordelingsscore: 7

“Bedden erg goed, rustig gelegen zoals we hadden gevraagd, goed schoon. Aan het begin van de grote winkelstraat gelegen, dus best wel overal dichtbij, ongeveer 10 minuten lopen naar het grote plein.”

• Relais Villa Valfiore Beoordelingsscore: 8

“Prachtig park. En heerlijk restaurant.”

• Hotel Alan Beoordelingsscore: 8

“De bedden, schone badkamer en hulpvaardig personeel”

• Savoia Hotel Country House Bologna Beoordelingsscore: 7

“Het Hotel zelf”

• Smy Bologna Centrale Beoordelingsscore: 7

“Goed voor Italiaanse begrippen.”

• Hotel Castello Artemide Congressi Beoordelingsscore: 10

“Alles. de vriendelijke ontvangst, de fijne kamer, de rustige ligging, de prima bedden, het voortreffelijke ontbijt, het smakelijke avondeten tegen een redelijke prijs en ook daar weer zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!”

• Hotel Astoria Beoordelingsscore: 7

“Personeel”